Toon posts:

Advertisers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan met een site die nu al rond de +/-1500 bezoekers per dag trekt nog meer bezoekers aan te trekken en ik vraag me af of jullie goede advertisers weten waarbij ik voor een banner op mn site tegen pay-per-view of -click geld kan krijgen.
Ik weet zeker dat hier al vele topics over zijn geweest alleen de search functie staat uit :(
Maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het vinden van een goed bedrijf waar ik de komende tijd zaken mee kan gaan doen.

thnx ;)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:38
• iBazar

Weet bijna zeker dat die goed werkt :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Op dinsdag 06 november 2001 17:45 schreef TRON het volgende:
• iBazar
Dan wil ik graag zeggen dat ik die reclame van hun op GoT als zeeeeeeeeeeeer prettig ervaar :)

Verwijderd

Topicstarter
tis een internationale site (engels maar bedoeld voor de hele wereld)
dus ik heb liever geen land-> gerichte banners

Verwijderd

Stel dat het om je manutd.com site gaat.
Bel dan eens met de licentiehouder/verkoper van Manu merchandise en vraag hem of je voor bijv een paar % provisie op jouw site hun spulletjes mag verkopen.

Om maar eens iets te noemen.

Over het 'probleem' dat het internationale banners moeten zijn:

Dit hoeft niet, het is mogelijk om te kijken waar [welk land] je bezoekers vandaan komen en dan daar rekening mee te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:27 schreef ELANAZ het volgende:
Stel dat het om je manutd.com site gaat.
Bel dan eens met de licentiehouder/verkoper van Manu merchandise en vraag hem of je voor bijv een paar % provisie op jouw site hun spulletjes mag verkopen.

Om maar eens iets te noemen.

Over het 'probleem' dat het internationale banners moeten zijn:

Dit hoeft niet, het is mogelijk om te kijken waar [welk land] je bezoekers vandaan komen en dan daar rekening mee te houden.
hehe lol nee man manutd.com is niet van mij!! was het maar waar.. nee manutd.com is vet groots!! is zelfs sponsor van Arrows F1 team ;) en al die afspraken met manchester united zijn er vast er zeker!

nee het gaat om een lyrics site
engelstalig
Pagina: 1