[PHP+MySQL] Data file uit DB

Pagina: 1
Acties:

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een worddocument in een BLOB weggeschreven. Ik wil m nu embedded in een HTML pagina laten zien. Ik heb Office 2000 dus dat zou op zich niet zo'n probleem moeten zijn. Ik weet alleen niet met welke code ik dat voor elkaar kan krijgen. :( Ik heb het geprobeerd met de embed code, maar dan laat ie in IE niets zien (maarja dit is ook meer iets voor geluid geloof ik). Ik kan er ook niet echt iets over vinden op internet... Plaatjes zijn geen probleem. Die laat ie wel gewoon zien.

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 15:52
Ik denk dat je daar het beste een link van kunt maken naar een PHP file die alleen de data uit je blob haalt.

Maar als je echt een word-document in een HTML file wilt hebben, op de page zelf, dan moet je gaan expirimenteren met IFRAMES (of ILAYER voor Netscape).

...

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Topicstarter
Ok, dank je wel. Ik ga het proberen. :)

Jippeee, gelukt! Tanx :D

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Verwijderd

Post ff hoe precies ajb? Dankewol! :Y)