leadtek geforce 2 mx200 32mb tv-out , moet in een pc die bedoeld is voor internet, fotobewerking (amateur), scannen, cd's branden en foto's op de tv, in de pc zit verder 256mb DDR en 1,2ghz athlon. De pc is voor een klat die niet goed met computers om kan gaan lijkt me, dus ik zou graag weten of deze kaart geen problemen gaat veroorzaken
als: extra crashes (windows 2000 pro nl.) of een slechte beeldkwaliteit (hij draait 1024x768 32bits en hoe zit het met die tv-out?
ik ga misschien een Geforce 2 MX400 64mb kopen op de hcc dagen 
Maar ik denk dat dat een hele goede kaart is voor zon pc.. Enne waarom zou je ign. geen monitor kopen r-bij??
Maar ik denk dat dat een hele goede kaart is voor zon pc.. Enne waarom zou je ign. geen monitor kopen r-bij??
uhm, ik bouw de pc voor mijn vader die ze verkoopt snappie
. wou alleen eens weten of deze kaart geschikt zou zijn voor dit model
Ik heb zelf ook die kaart van Leadtek en hij bevalt me wel goed.
De beeldkwaliteit vind ik niet slecht en een potje quake3 werkt ook goed. Verder werkt alles goed onder windowsXP dus waarschijnlijk ook wel onder win2K.
Greetz
De beeldkwaliteit vind ik niet slecht en een potje quake3 werkt ook goed. Verder werkt alles goed onder windowsXP dus waarschijnlijk ook wel onder win2K.
Greetz
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Pagina: 1