HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
stond de poeter aan 
neem aan van wel
edit: if ie aan stond, dan kan ie idd dood zijn, die dingen zijn nogal gevoelig voor statische electriciteit
neem aan van wel
edit: if ie aan stond, dan kan ie idd dood zijn, die dingen zijn nogal gevoelig voor statische electriciteit
pjoeter stond aan ja.Op dinsdag 06 november 2001 17:12 schreef ikbenveldmuis het volgende:
stond de poeter aan
neem aan van wel
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
dan issie dus doodOp dinsdag 06 november 2001 17:14 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
pjoeter stond aan ja.![]()
miss een kaartje erin stoppen met ps2 controller?
en muis kan serieel
volgens mij moet het kunnen, not sure
Dan heb je wel een grote kans dat de PS2 poorten dood zijn
damn.. achja.. lang leven putty.. Anders koop ik wel een USB geval (zitten nog 2 usb poorten op me server)Op dinsdag 06 november 2001 17:15 schreef Liggie het volgende:
Dan heb je wel een grote kans dat de PS2 poorten dood zijn
als je comp inderdaad aan stond kan je je poortje opblazen.... heb t zelf nog nooit gehad en heb al duizenden keren dit geintje gedaan (ben 2e lijns geweest dus regelmatig muizen vervangen
saai klotewerk) en heb nog nooit een poortje opgeblazen ermee...maar technisch gezien zou het kunnen ja
Als ik nu (of ie nou aan of uitstaat) het keyboard er in prik beginnen de ledjes (num-caps-scroll) héél zachtjes te branden..
Dus da's echt RIP PS/2 ?

Ben nog blij dat het Compraq mainboard wilde booten zonder keyboard
Dus da's echt RIP PS/2 ?
als ie UITSTAATOp dinsdag 06 november 2001 17:22 schreef WHiZZi het volgende:
Als ik nu (of ie nou aan of uitstaat) het keyboard er in prik beginnen de ledjes (num-caps-scroll) héél zachtjes te branden..
Dus da's echt RIP PS/2 ?
![]()
![]()
um..tis atx neem ik aan; dan heeft het mobo nog spanning, dus blijft het numlock ledje normaal gesproken aan
en verders, sja kaduuk lijkt me, vooral omdat ie nix doet
Heb zo eens de rechtermuisknop van een muisje opgeblazen.
Hele muis werkte nog, scrollen lukte nog, maar ik vroeg me af waarom ie niet reageerde op rechtsklik
Geluk gehad: muis van 10 piek dood, niet de poort (van 180 piek toen, was een relatief nieuw SS7 bordje)
Hele muis werkte nog, scrollen lukte nog, maar ik vroeg me af waarom ie niet reageerde op rechtsklik
Geluk gehad: muis van 10 piek dood, niet de poort (van 180 piek toen, was een relatief nieuw SS7 bordje)
Verwijderd
vergeet het maar, die is dus echt dood, ik doe 2de lijns en maak dit dagelijks mee
Je kan het repareren als je handig bent met een multimeter en een soldeerbout...
goh, toch wel?Op dinsdag 06 november 2001 17:26 schreef ikbenveldmuis het volgende:
sja kaduuk lijkt me, vooral omdat ie nix doet
Verwijderd
heb je soms de aansluiting voor de muis in het toetsenbord ps2 plugje gedaan en het toetsenbordaansluiting in de muis ps2 plugje gedaan (ik ben de andere andere benaming vergeten voor ps2 plugje) Want dat heb ik ook een keer gedaan.
Dat hadden we al dooor....Op woensdag 07 november 2001 16:56 schreef maartenb het volgende:
1 PC uitzetten
2 dan stekkers erin!
Pagina: 1