e racer van rage is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 15:26
Hallo

Ik had bij de biep het spel e racer van Rage gezien.
Heeft iemand dit spel al is eerder gespeeld?
Is het leuk of is het zwaar verrot?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ja wel leuk voor online racen.
De game feel is wel arcade,dus geen race sim feel.
En je heb een goede systeem nodig.

http://www.eraceronline.com/

Thy will see the light...

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heb het ook gehad, is op zich wel leuk om te spelen, niet heel bijzonder, maar wel leuk :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

je hebt alleen een "zware pc" nodig. ik heb een PIII 900 en een nVidia geforce 2mx, en hij loopt traag..........HEEL TRAAG. verder werd mijn pc er ook heel traag van en onstabiel. dit kan verschillen van pc tot pc

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op dinsdag 06 november 2001 18:14 schreef MarkyB het volgende:
je hebt alleen een "zware pc" nodig. ik heb een PIII 900 en een nVidia geforce 2mx, en hij loopt traag..........HEEL TRAAG. verder werd mijn pc er ook heel traag van en onstabiel. dit kan verschillen van pc tot pc
Misschien kom da (die onstabiliteit) dat jij de illegela versie hebt, was bij ook zo...

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:14 schreef MarkyB het volgende:
op mijn PII 400 liep hij prima met details op hoog, dus weet niet waar je het over hebt....als ik jou was zal ik je pc eens nakijken. btw....ook ik had de warez versie

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op Gamers had die een 8.
Het gebrek aan bekendheid gaat deze game waarschijnlijk de das om doen. Desalniettemin is het zeker wel een leuke game om te spelen met lekkere besturing en goede graphics met idem geluid. Het spel heeft wel een aantal gebreken en het is geen game die je jaar en dag bezig zal houden, daar is het concept te simpel voor. Daarom is het misschien verstandig om even te wachten op de eerste budgetbak versie (en die moet je zeker kopen!).

Verwijderd

ik vond em erg tegenvallen. Ik had er namelijk erg veel va nverwacht na Offroad van Rage (das pas een race spel!!)

• damouzer
Dus ik kan beter nog even blijven spelen met Toca 2 (ja wat een oudje he O+ ) en colin mcrae rally 2.0 ??

• damouzer
Mmm denk dat ik hem toch maar even ga lenen bij de biep :)
Week lenen is toch maar 2 piek :)
Natuurlijk maak ik er geen backup kopie van he :D

• damouzer
nog 1 belangrijke vraag, wat ik niet echt goed kan vinden in de previews/reviews is of er een multi player mode bij zit (voor lan-party)lokaal netwek dus.

• 7th
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

ja natuurlijk kan hij op multiplay.Daar is die voor gebouwd.
Je kan multiplay op internet doen en op lan.

Thy will see the light...

Verwijderd

spel is vooral multiplayer.. en erg zwaar loopt ie niet. me viper2 liep ie zowat even snel als bij m'n collega(met gf2mx). zet lensflare wel uit, dat vertraagt best wel

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:06 schreef DarthRaider het volgende:
spel is vooral multiplayer.. en erg zwaar loopt ie niet. me viper2 liep ie zowat even snel als bij m'n collega(met gf2mx). zet lensflare wel uit, dat vertraagt best wel
hier niet, collega! ;) Ik heb de lensflare gewoon aan :P

En et is een goed spel :) (ik vinnem heel goed zelfs)
Ik moest wel vsync en eax uitzetten, anders ging-ie nogal haperig (originele versie trouwens, maar de warez versie werkt net zo goed daggik), maar dan draait-ie vervolgens ook lekker snel en vloeiend :)
(p3 800 met geforce 2 mx)

• Sharky
  • Laatst online: 22:04

Sharky

Skamn Dippy!

op mijn voodoo3 draait hij nog als een zonnetje, alle details op z'n hoogst. hij is wel lekker arcade ja, ik hou ook niet echt van sims dus dat komt wel goed uit... (behalve GT natuurlijk O+ )

This too shall pass

Pagina: 1