Monitor valt na 15-20 minuten uit!

Pagina: 1
Acties:

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:56
Ik heb een oude Highscreen monitor type MP 1585P en het maakt niet uit welke resolutie ik draai, de monitor valt na 15 tot 20 minuten uit (een soort standby mode) en dan moet ik de monitor uitzetten en dan na een uur ofzo kan ik hem weer aanzetten en dan begint het weer opnieuw.

Ik kan mij zelf niet meer beroepen op de garantie omdat die gewoon keihard verlopen is. En de monitor laten maken is ook geen optie omdat dit gewoon te duur is...

Nu wil ik zelf lekker gaan knutselen alleen heb ik geen ervaring met het maken van een monitor.

het ligt 100% aan de monitor omdat dit op elke computer gebeurt waar ik hem op aansluit.

Ik heb ooit iemand eens zien knutselen aan pot metertjes en toen veranderde de kleuren en de scherpheid van het beeld.
misschien moet ik dat ook hier doen? Ik weet het in iedergeval niet maar ik hoop dat hier mensen zitten die mij op de goede weg sturen :) en dan bedoel ik niet de weg naar de vuilnisbelt :D

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien is ergens in je monitor een relais brak ofzo. Is wel moeilijk te maken, weet ik uit ervaring :)

They made me do it.

• PhoneTech
Op dinsdag 06 november 2001 16:48 schreef Smoothy_ het volgende:
Misschien is ergens in je monitor een relais brak ofzo. Is wel moeilijk te maken, weet ik uit ervaring :)
Maar zou dat relais dan niet metteen er de brui aan geven als ik de monitor aan zet?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:50 schreef PhoneTechnician het volgende:

[..]

Maar zou dat relais dan niet metteen er de brui aan geven als ik de monitor aan zet?
Niet perse. Denk aan uitzetting ivm warmte enzo :)

• PhoneTech
en hoe zou ik dat relais dan moeten identificeren?

• PhoneTech
kick.to/top :)

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 16:54 schreef PhoneTechnician het volgende:
en hoe zou ik dat relais dan moeten identificeren?
Afbeeldingslocatie: http://www.car-protection.de/Autoalarmzubeh%F6r/Relais.jpg

Zoiets. Maar ze kunnen er heel anders uitzien. Wees wel voorzichtig als je met een monitor gaat klooien. Hou hem iig minstens 1 uur uit het stopcontact tegen statische elektriciteit :)

They made me do it.

Verwijderd

kijk hier eens,staan nogal wat problemen en oplossingen met monitors vermeld:
http://www.anatekcorp.com/faq/monitor.htm
:)

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Leg er een keer een flinke cooler op. Vaak wordt er iets te heet.
Als dat niet helpt : Good luck

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

D'r zal/kan een loscontactje zitten en waarschijnlijk bij de hoogspanningstravo.
Gezien jou kl8 omschrijving (topic titel), zal dit simpel op te lossen wezen (heb d'r ervaring mee).

And The Only One

Pagina: 1