• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-02 09:14
Op de compaq handheld site sie ik de ipaq H3600 staan. In de pricewatch staan wel meer modellen van compaq, echter zijn deze niet terug te vinden op de nederlandse site van compaq. Weet iemand waar ik meer info kan vinden over:
H3130
H3630

Welke pocketpc zouden jullie nemen? een van compaq of een van hp, of zijn er misschien nog andere spelers op de markt??? Ik wil er zowiezo niet meer dan f1000,- aan uitgeven.

HCCDAGEN
Hebben jullie enig id of dit soort speeltjes op de HCCdagen ook goedkoper zijn, zo ja, scheelt dat echt veel, hoeveel??? Krijg je dan wel garantie etc...

Earth is nice, heaven is better...

• Flox
Ps hoe zit het met schrijven op die pocket pc's?? Ik wil nanmelijk niet zo'n schrijf gebied als andere pda's. Ik wil op het hele scherm met mijn eigen handschrift kunnen schrijven en dus niet een apart alfabet leren...

PS PS Kan een compact flash kaartje in de meeste gevallen (vooral bij compaq graag) zo in het apparaat geschoven worden of moet daarvoor een extra craddle achtig ding gekocht worden?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Als ik op dit moment zou moeten kiezen zou ik een 64MB iPaq 36xx series kopen en daar PocketPC 2002 op flashen of als ik nog meer geld had een keuze proberen te maken tussen de iPaq 38xx series of Casio E-200, beide met standaard PocketPC 2002.

Wat schrijven betreft zit je wat PocketPC helemaal goed. Gewoon normaal handschrift en kan op hele scherm herkend worden (standaard gebruiken de meeste apps trouwens gewoon wel een gebied v/h scherm ala Palm en dat blijkt in de praktijk ook eens stuk fijner)

Verwijderd

er zijn zoveel mogelijkheden.. ik ga iig wachten op de 3870 (heb nu de ipaq 3660)..

bij ons op de website komt er binnenkort een (nederlands) overzicht met alle pocketpc's..

Verwijderd

De em-500 is leuk en "goedkoop"
749 pietermannen

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op dinsdag 06 november 2001 18:59 schreef wassup het volgende:
De em-500 is leuk en "goedkoop"
749 pietermannen
699 bij pdashop.nl volgens mij toch ?

• Flox
Wanneer komen hier trouwens de H3760 en /of de H3850 uit??? Wat zullen deze gaan kosten?

Waar staat dat rom voor en helpt het veel om meer rom geheugen te hebben???

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Als je PocketPC 2002 wilt gaan draaien is 32MB RAM geheugen wel het minimaal nodig. Op een 16MB RAM PDA werkt het wel maat PocketPC 2002 gebruikt meer RAM dan de vorige versie.

de 3130 is zwart-Wit en de 3630 is kleur. Dat is ook een reden om voor de 3630 te gaan.
de 3630 is al te krijgen voor onder de 1000,- (nieuw) want de prijs is laatst verlaagd. Dus let op waar je het koopt.
De 3130 is op dit moment voor 599 te krijgen.

Ik ken de HP PDA niet goed genoeg om er een oordeel over te geven.

De prijs is natuurlijk een issue. Ik kan niet in je portemonee kijken maar als het mogelijk is zou ik gaan voor de Ipaq 3630 en deze dan updaten naar PocketPC 2002.

http://www.hroling.nl

Pagina: 1