opera & Hotmail.

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:17

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Draai sinds een maand of wat Opera 5.12 omdat het zo heerlijk snel is. Het enige nadeel is dat M$ alle niet-M$ browsers een beetje loopt te boycotten. (zie dat ene draadje over opera&msn.com wat ik nu niet kan vinden zonder search).

Mijn probleem met hotmail:
Als ik dingen aanclick om te deleten dan komt er wel een vinkje te staan, maar als ik dan op delete druk, krijg ik een melding dat er geen items geselecteerd zijn om te verwijderen.
meer mensen die dit hebben??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Probeer opera eens te laten indetificeren als MSIE 5.0.. Ik verdenk MS ervan foute pagina's te sturen naar niet IE browsers (vergelijk msn.com eens opgehaald met opera als opera, en opera als msie... Het verschil ligt niet aan de html parser, want die is bij beiden hetzelfde.......)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:17

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 16:44 schreef Janoz het volgende:
Probeer opera eens te laten indetificeren als MSIE 5.0.. Ik verdenk MS ervan foute pagina's te sturen naar niet IE browsers (vergelijk msn.com eens opgehaald met opera als opera, en opera als msie... Het verschil ligt niet aan de html parser, want die is bij beiden hetzelfde.......)
daar staat ie standaard al op. Maar net als bij die msn.com "grap" maakt dat niets uit. Heb toen die fix van iemand van hier gedaan, maar dat zou dit probleem ook op moeten lossen, want die fix zorgde ervoor dat MS niet zag dat ik opera gebruikte.
Dus het moet denk ik ergens anders aan liggen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs