Toon posts:

Monitor valt uit bij games onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel wil doen bij xp valt me monitor bij de meeste spellen uit. (Nou ja, niet echt uit, maar het beeld wordt zwart en het lichtje op me monitor wordt rood in plaats van groen, hij wordt dus als ut ware op stand-by gezet)Ik kan dan ook niks meer doen en moet de pc resetten. Ik heb al de nieuwste XP detonators geprobeerd en de nieuwste VIA 4 in 1 drivers maar beide geen nut. Er zijn echter ook spellen die het WEL doen zoals fifa 2002 demo. Voorbeelden van spellen die het niet doen zijn Diablo 2, The House Of The Dead 2 en GTA2. Het zou kunnen zijn dat ik dit probleem alleen heb bij direct 3d en niet bij openglide. Ik heb overigens een Powercolor Geforce 2 Pro. Heeft iemand anders ervaring met dit probleem of een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'(

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Heb je de juiste monitor driver geinstalleerd ?
Als je niet de juiste monitor hebt geinstalleerd dan krijg je bij sommige spellen de maximum refreshrate van die monitor en als jouw monitor deze niet aankan krijg je dus zwart beeld. (Monitor op stand-bye)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 06 november 2001 17:01 schreef Rick2001 het volgende:
Heb je de juiste monitor driver geinstalleerd ?
Als je niet de juiste monitor hebt geinstalleerd dan krijg je bij sommige spellen de maximum refreshrate van die monitor en als jouw monitor deze niet aankan krijg je dus zwart beeld. (Monitor op stand-bye)
Had ik ook een keer maar dan bij windows en niet in een game, dus het proberen waard. En dit moet ik ook even kwijt:

Door masteralbert - dinsdag 06 november 2001 16:32
Door masteralbert - dinsdag 06 november 2001 16:56

niet te ongeduldig zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus geen driver-cd bij me monitor gekregen en er staat bij control panel gewoon de plug and play monitor. Ik weet dus ook niet wat voor drivers ik moet downloaden :'( Misschien weet iemand van welk merk mijn monitor is, want het staat er dus niet op. Het is de standaard 17 inch monitor die je kan kopen bij Microdirect. Plzzz help me!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat op me offertje dat het een MPR II monitor is maar daarvoor kan ik geen drivers vinden

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17

Sjonny

Fratser

plug and play is goed genoeg als driver ..
heb je ook al de nv refresh rate fix geinstalleerd en goeie refreshrates ingesteld? dat kan ook wel es helpen (check de meuk tracker voor dit progje)

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:07 schreef Sjonny het volgende:
plug and play is goed genoeg als driver ..
heb je ook al de nv refresh rate fix geinstalleerd en goeie refreshrates ingesteld? dat kan ook wel es helpen (check de meuk tracker voor dit progje)
jep, hij doet het! Bedankt!
Pagina: 1