Tweaken van Philips CCD3801?

Pagina: 1
Acties:

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als trotse bezitter van een oude Philips rewriter CDD3801 (kuch... 2x2x24 ... kuch) met firmware 1.6, lees ik hier en daar verhalen over getweakte firmware upgrades die van een 2-speed brander een 4-speed maken.

Iemand enig idee of ervaring of dat ook met mijn antieke maar trouwe brandertje kan? Kan op google in ieder geval niets vinden. Dus aub geen verhalen over afschaffen van die flips omdat het baggermateriaal is. Heeft mij in al die jaren nog nooit in de steek gelaten. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:56
dat kon toch alleen met een hyundai (ofzo) brander ?

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

woutur

Klauwtjes uit!

Och dat was indertijd geloof ik gewoon een grap. Niet aan beginnen, dan houdt je trouwe brander het nog veel langer uit.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 06 november 2001 18:31 schreef woutur het volgende:
Och dat was indertijd geloof ik gewoon een grap.
Nee hoor, is géén grap, zijn inderdaad branders die je kan flashen naar een snellere versie (bijvoorbeeld een LG) Gewoon de Firmware van de snellere versie downen, effe header aanpassen dat de brander niet gaat flippen tijdens het flashen dat het een verkeerde flashg is, et voila.

20*350ZO45°

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 07:58
www.cdrmedia.com/ geloof dat daar het artikel vandaan kwam. Allen Ricoh's dacht ik

no comment

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hmmm....dus waarschijnlijk geen Philips. Nou ja, het was het proberen waard. Bedankt.
Pagina: 1