Verwijderd
Volgens mij verkoopt Memo deze kasten. Een vriend van me heeft de kleinere, in ieder geval hij lijkt er heel veel op.
Greetz
Greetz
Zit in amerika.Op dinsdag 06 november 2001 16:21 schreef Hulshoofd het volgende:
bestellen bij die site??
www.xenon.nl
Dit is de een Arowana N2 Big Tower. Met de 300w voeding iets van 175 gulden.
Ik heb hem hier ook staan en bevald tot nu toe goed(veel ruimte voor weinig geld)
Ik heb hem hier ook staan en bevald tot nu toe goed(veel ruimte voor weinig geld)
Op die amerikaanse site stond ie voor $39. Stukkie goedkopen volgens mij. Maar tis wel een mooie kast en er zit een voeding bij.Op dinsdag 06 november 2001 17:09 schreef memendo het volgende:
www.xenon.nl
bestel je hem in america
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
ik zou wachten op de HCC, is over 2 weekjes ofzo, mischien wel 3.
Maar daar hebben ze altijd rete veel spul, en ook leuke kasties
Kwas ook niet van plan om hem al te kopen. Of hij moet daar echt heel goedkoop zijn. Kzie wel. Kheb toch (nogOp dinsdag 06 november 2001 21:25 schreef tva_goku het volgende:
ik zou wachten op de HCC, is over 2 weekjes ofzo, mischien wel 3.
Ik heb vorig jaar z'n kleinere broertje op de HCC gekocht (3 * 5Œ"), met een beetje mazzel (en als je'm tóch wilt hebben) zijn ze dit jaar weer te koop.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Kvondt hem wel mooi. Maar kheb alweer een andere gevonden.Op woensdag 07 november 2001 16:27 schreef maartenb het volgende:
waarom persé die?
Ik he de miditower versie van deze 
Ik heb trouwens ergens eens gelezen dat het niet zo'n goede kast is: slecht afgewerkt, scherpe puntjes, etc.
Ik heb trouwens ergens eens gelezen dat het niet zo'n goede kast is: slecht afgewerkt, scherpe puntjes, etc.
ziet er beetje el-cheapo uit als ik dat mag zeggen
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Pagina: 1