Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Goed lezen is toch altijd maar weer een kunst.
De SEARCH werkt misschien niet, maar er is wel gelinkt naar een alternatieve SEARCH die wel werkt.
Stil, goedkoelend en goedkoop... jammer dan.... bestaat niet.
De SEARCH werkt misschien niet, maar er is wel gelinkt naar een alternatieve SEARCH die wel werkt.
Stil, goedkoelend en goedkoop... jammer dan.... bestaat niet.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
die andere search doet het de helft van de tijd niet EN is traaaag
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb je zelf al reviews gelezen en koelers vergeleken? Ik vermoed van niet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
tuurlijk wel...maar er komt meestal uit dat een koeler van 100 piek of meer de beste is...Op dinsdag 06 november 2001 17:40 schreef Exirion het volgende:
Heb je zelf al reviews gelezen en koelers vergeleken? Ik vermoed van niet.
ik wilde gewoon even de mening van de tweakers weten...normaal gebruik ik de search wel...
En je kan op elke vraag wel zeggen: "Zoek eerst ergens anders, dan pas hier" Als iedereen dat zou doen, zouden hier geen vragen meer worden gesteld... En volgens mij 'leeft' een forum zoals deze van de vragen...hoe dom ze ook zijn
nee hoor... de beste is een Alpha 8045 en die kost met Delta Fan 199 piek... dus eeen goede, goedkope, en stille cooler kost op zijn minst 100 piek..Op dinsdag 06 november 2001 18:49 schreef Moody het volgende:
[..]
tuurlijk wel...maar er komt meestal uit dat een koeler van 100 piek of meer de beste is...
(Al gaat stil en goed koelend niet altijd even goed samen)
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Pagina: 1