Hey, ik had eerst ISDN met een koe die altijd tussen de 1 en de 2 Mkeys haalde, nu met kabel (@home) haal ik soms net de 800 Kkeys.... vreemd... Ik heb in beide gevallen exact dezelfde instellingen gebruik, precies zoals ze http://www.tweakers.net/reviews/123 hier worden beschreven... HELP!
keys/s heeft niets met je inetverbinding te maken
Heb je een USB kabelmodem? Die verbruikt namelijk ook clock cycles van je cpu
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hmm, het enige dat ik zo snel zou kunnen bedenken is dat, als je ipv een ISDN adapter nu een NIC in je bak hebt, het een resource verslindende driver/kaart is
We spend our years as a tale that is told
Ja maar als dat betekend dat (en dat is het geval) ik in 24 uur kabel, evenveel blocks haal als in 5 uur ISDN dan vind ik het alsnog vreemd!
Verwijderd
Beste man, het feit dat je nu 24/7 online bent heeft niets te maken met de verwerkingssnelheid. Je verbinding wordt alleen gebruikt voor het fetchen en flushen.
Heeft niets met elkaar te maken. Je koetje draait puur op jhe processor, en hoeft zelden wat op te halen. Als ie nu dus veel trager is heeft dat te maken met dat je PCtje nu minder idle-cycles over heeft.Op dinsdag 06 november 2001 16:17 schreef JimmyPopAli het volgende:
Ja maar als dat betekend dat (en dat is het geval) ik in 24 uur kabel, evenveel blocks haal als in 5 uur ISDN dan vind ik het alsnog vreemd!
Dus of je doet nu meer met je PC, je nic voor je kabelmodem vreet veel resources, of er is iets anders verandert wat CPU tijd vreet.
[removed]
Misschien zit je nu constant UT/CS/RTCW/etc. te spelen 
Dan blijven er heel weinig cycles voor je CPU over...
Dan blijven er heel weinig cycles voor je CPU over...
Is bij je overgang naar @home extra sw geïnstalleerd? Bijvoorbeeld van die leuke monitor progjes zoals vncwaar ze met je systeem mee kunnen kijken als je de helpdesk belt? Er moet gewoon ergens een applictie bijgekomen zijn na de overgang van ISDN naar @home, waardoor er meer CPU cycles gebruikt worden. Neem eens een kijkje in je task manager.....
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
idd, het zal in de software zitten die die @Home-lui standaard installeren (tenzij je ze tegen houdt
)
installeer eens een proggie als TaskInfo en kijk welke andere processen naast je koe veel CPU-cycles gebruiken
installeer eens een proggie als TaskInfo en kijk welke andere processen naast je koe veel CPU-cycles gebruiken
eDonkey e.d. lussen de cpu-cycles anders ook wel
Tjah, als het een 3com NIC is en je hebt 'em met de diag tools op 'maximum network performance' staan VREET hij resources waar je 'U' tegen zegtOp dinsdag 06 november 2001 16:15 schreef Dutchman! het volgende:
Hmm, het enige dat ik zo snel zou kunnen bedenken is dat, als je ipv een ISDN adapter nu een NIC in je bak hebt, het een resource verslindende driver/kaart is
Draai eens een benchmark (client benchmark dus, geen Sysmark
)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1