Toon posts:

Hercules Prophet II Titanium

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al ervaring met deze kaart? :? T'is de bedoeling dat ie op m'n nieuwe MSI K7T 266Pro2 Palomino met Athlon XP 1800+ komt :)

Edit

Search buiten gebruik ;)

/Edit

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Check dit draadje maar even

[topic=293375/1/25]

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb hem dus vandaag binnen gekregen: kijk in mijn signature voor 3DMark scores.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 16:29 schreef Leipo het volgende:
ik heb hem dus vandaag binnen gekregen: kijk in mijn signature voor 3DMark scores.
Ik kan het helaas niet bekijken, maar ik begreep uit het aangeboden draadje dat het toch wel een super kaart is voor weinig geld?

• Leipo
  • Niet online
zeker

mijn kaartje presteerd beter dan een geforce2 ultra op een gelijkwaardig systeem.. en ook sneller dan de radeon 7500

Verwijderd

Ik ga em vandaag normaal ook halen omdat de Radeon nog lang op zich laat wachten . Is de TV-out wat van goede kwaliteit want die op de ATI en mijn huidige MSI is perfect scherp en ik gebruik em nogal veel om Buffy episodes te kijken

Verwijderd

Topicstarter
Dus in combinatie met de XP1800+ moet het helemaal als de TGV gaan.. >:)

• Leipo
  • Niet online
ja met een 1800+ zal hij zeker lekker lopen.
en over die TV-out: heb ik nog niet getest en ik heb gemerkt dat nog weinig mensen deze kaart hebben.. iedereen in dat andere topic hebben de pixelview bij Gistron vandaan.

maar ik denk dat hij van mindere kwaliteit is dan die van ati: die staan er immers om bekend goede 2d kwaliteit en tv-out kwaliteit te leveren. en van de geforce reeks hoor je toch vaker dat de TV-out slechter is.

maar nogmaals: ik heb hem nog niet getest dus het kan zijn dat de TV-out van deze kaart wel erg goed is. (ik heb namelijk geen kabeltjes om hem te testen)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:42

Wildfire

Joy to the world!

Welke TV-chip zit op deze kaart? Gewoon een Brooktree (BT) chipset?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:56
Als je veel gamed dan zal ik al ik jou was wat minder geld uitgeven aan de proc dus neem bijv een XP1600+ en wat meer aan de video kaart dus dan bijvoorbeeld een radeon8500 of een GF3(TI200). Daar heb je echt veel meer aan

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Voor de duidelijkheid: de topicstarter zal wel geen behoefte meer hebben aan een reactie. Ik heb dit topic omhoog gehaald omdat Leipo de Hercules Prophet II Titanium heeft en ik graag wil weten welke TV-chipset erop zit... kon deze info niet zo 1-2-3 in de search vinden (ook niet via Google trouwens)

Verwijderd

Is een Chrontel 7007 chip

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

tv chipset, is dat voor de TV tuner of voor de TV out... TV out heeft toch geen chipset nodig?
en als er een tuner bij die hercules zit... Hoe duur is ie? :)

Specs

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Tv-out bedoel ik dus. En natuurlijk heeft TV-out een chipset nodig, het VGA-signaal moet in een TV-signaal worden omgezet.

Hmmm, als het dus een Chrontel is dan wil ik 'm niet. Ik wil perse een Brooktree.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op dinsdag 06 november 2001 16:08 schreef Woutje2000 het volgende:
Iemand al ervaring met deze kaart? :? T'is de bedoeling dat ie op m'n nieuwe MSI K7T 266Pro2 Palomino met Athlon XP 1800+ komt :)

Edit

Search buiten gebruik ;)

/Edit
Ik zou met zo'n superproc een Radeon 8500 (AIW :9~) nemen... Als je een GF2Ti neemt doe je toch echt tekort aan je superproc en is je videokaart echt by far je bottleneck!

Specs

Verwijderd

Voor mij een superkaartje.
Al ben ik geen hardcore gamer. TV Out is redelijk, als je dat belangrijk vindt zou ik toch voor een ATI gaan.

http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2087663

Boven de 4900, ziet er dan trouwens niet meer uit. Tot 4750 normaal beeld.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Laat maar, heb toch maar wat extra cash uitgegeven en heb een Hercules GeForce3 Titanium 200 gekocht. Met de Conexant CX25871 chipset die door de makers van TV-Tool wordt aangeraden... :)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:35 schreef Leipo het volgende:
zeker

mijn kaartje presteerd beter dan een geforce2 ultra op een gelijkwaardig systeem.. en ook sneller dan de radeon 7500
check sig 8-)
Blijven proberen dude... ;) :7

• Leipo
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 20:09 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

check sig 8-)
Blijven proberen dude... ;) :7
haha ok maar jij hebt en je kaartje overgeclockt en een snellere AGP-bus omdat je FSB veel hoger is.. mijn score is met alles op standaard :)
Pagina: 1