Ik ben op zoek naar een winkel waar je tegen een redelijke prijs, zeg acht tot tien piek per drie meter, een flinke hoeveelheid netwerkkabels kan kopen. En dan wil ik helemaal niet die kabels die MyCom verkoopt want daar zitten van die mega-irri kapjes op de stekkers. Ik zoek dus kabels zonder kapjes, gewoon zo'n transparant stekkertje zeg maar tegen een redelijke prijs. Wie weet waar ik dat het beste kan krijgen?
HAHAOp dinsdag 06 november 2001 16:01 schreef MREn het volgende:
overal zo'n beetje
you made my day dohh!
Ga eens naar een winkel in je buurt, meestal hebben ze daar wel zoiets. Of anders ga je naar een hobby-electronicazaak en vraag daar of ze die voor jouw willen maken uit een grote rol draad+stekkertjes.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hmm, ik had kunnen verwachten dat er zo gereageerd zou worden
Nee maar, overal? MyCom heeft ze dus kennelijk niet, en ik ben ook bij Dunnet geweest maar daar is het meteen weer zo prijzig. Andere zakies verkopen het niet in grote hoeveelheden, niet echt tenminste.
Naar wat voor hoeveelheid ben je op zoek??? enkele meters?? of per 300 meter?? Voor grote hoeveelheden kun je gewoon terecht bij Display....1,50 de meter per 300 meter.....voor kleine stukjes kun je meestal wel naar de dumpzaak lopen...is bij ons 2,- de meter...stekkertjes en kapjes (mocht je kapjes willen gebruiken) kosten maar een of twee kwartjes t stuk......Heb je alleen nog een tang nodig en je kan kabels gaan maken (tang is te koop vanaf 35 piek ongeveer tot 250 tot 300 gulden.....T verschil zit in de kwaliteit van de tang......je gereedschapboer kan je er wel meer over vertellen)
Ehm ja, maar ik zoek ze wel kant en klaar. Geen zelfbouw a.u.b. Ik ben ondertussen in de pricewatch gaan kijken, ik wist niet dat daar kabels tussen stonden, dus ik ga zelf ook ff rondsnuffelen weer. Bedankt tot nu toe voor de snelle reacties
->[NT]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1