Bij wie nog meer geen verbinding?

Pagina: 1
Acties:

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 21:10

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Sinds gistermiddag (en afgelopen zaterdag) valt telkens mijn verbinding uit. Ik krijg dan een hardwareconflict tussen mijn ipnummer (212.xx.xxx.xx) en een hardwareadres..
Ik heb Quicknet

Nu heb ik uiteraard toen ik een verbinding had (van 5 min) gezocht op de search, en daaruit bleek dat wellicht iemand mijn ip ook wou gebruiken... maar iemand anders uit mijn klas kreeg het ook gisteren, dus lijkt het me sterk dat dat ook daadwerkelijk het geval is.

We hebben ook de helpdesk gebeld, en kregen binnen 1 á 2 minuten al contact met de helpdesk :) maar daar werd de verbinding ook niet echt beter van.. :'( Ze hadden het erover dat de dhcpserver de ipadressen moet toewijzen aan de gebruiken, maar dat wist ik al, misschien dat daar iets fout zit..

Maar wie heeft dit nog meer bij Quicknet, en hoe kan ik dit oplossen? De modem er een uur halen helpt niet (hele nacht al gedaan) en ook je modemnummer (00:bla:bla:bla) invoeren bij je computernaam werkte ook niet!!

:'(

specs

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Mijn Chello ligt er al een week uit... ze zijn er eindelijk achter dat de DHCP server wazig doet gelukkig. Is de eerste grote storing in de 3 jaar dat ik chello heb :'(

By each crime and every kindness, we birth our future