Waarom Dead or Alive (2) niet op peecee?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Dat zit ik mezelf dus al heel de tijd aftevragen.
Ik had nl. van het weekend een Dreamcast thuis met Dead or Alive 2 en dat is dus toch wel een heel fijn spel. Zo fijn zelfs dat ik overweeg een Dreamcast te kopen.

Waarom zijn er zowiezo geen echt goede fighting-games op de peecee?

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Ik heb ook Dead or Alive 2 op de DC, echt een vet spel.
Maar op de PSx 2 is ie ook uit, dan kan je toch beter een psx 2 kopen of niet

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Je kan beter een ps2 kopen als je iets gaat kopen voor doa2.
Dreamcast word toch geen spellen meer voor gemaakt.

Thy will see the light...

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Op dinsdag 06 november 2001 15:15 schreef DeWaanzin het volgende:
Dat zit ik mezelf dus al heel de tijd aftevragen.
Ik had nl. van het weekend een Dreamcast thuis met Dead or Alive 2 en dat is dus toch wel een heel fijn spel. Zo fijn zelfs dat ik overweeg een Dreamcast te kopen.

Waarom zijn er zowiezo geen echt goede fighting-games op de peecee?
Dat soort games zijn lekkerder te spelen op de console dan achter een pc, volgens mij. Je hebt wel fighting-games gehad op de pc, maar persoonlijk vond ik dat altijd wat minder, omdat je bijvoorbeeld lastig met twee man kan spelen + moet vaak 1 de keyboard gebruiken, en das ook niet echt lekker spelen. Tja, sommige games zijn prima voor op de PC en andere weer voor op de console.

En als je toch een console wilt kopen: De X-Box komt met DOA3 en dat ziet er wreed uit :9

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Dead or Alive 3 komt uit of de X-box. :) Ziet er vet uit.
Misschien ook wel op de PC, dan.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:50 schreef rarzie het volgende:
Misschien ook wel op de PC, dan.
Forget about that...

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 15:54 schreef 007 het volgende:

[..]

Forget about that...
Ach ja, dromen kan altijd :9~

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Nou 'kay dan.

Toch snap ik nog steeds niet waarom die games niet voor de peecee uitgebracht worden.

En ben ook een beetje "bang" om weer een console te kopen. Had ooit al een Sega Saturn, en we weten allemaal wat daar mee gebeurt is (same as Dreamcast).
Maar X-box of Game Cube lijken wel leuk te worden, dus wie weet.

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Geen enkele goeie vechtspel is er voor de peecee

beat em ups voor pc

MK 1 2?? , 3 , 4 trilogy
One must Fall
Virtue Fighter 1 & 2
FX fighter
SF Alpha 1& 2
vergeet ik wat???
en je hebt ook nog emus

Verwijderd

en waarom speelt een fighter niet fijn op de pc? Persoonlijk vind ik dat bull, zorg gewoon dat je een goeie pad hebt.

Komt gewoon omdat de japannertjes denken dat et niks is volgens mij.

Gelukkig zijn er mensen (www.omf.com) die er anders over denken.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 16:03 schreef DeWaanzin het volgende:
Nou 'kay dan.

Toch snap ik nog steeds niet waarom die games niet voor de peecee uitgebracht worden.

En ben ook een beetje "bang" om weer een console te kopen. Had ooit al een Sega Saturn, en we weten allemaal wat daar mee gebeurt is (same as Dreamcast).
Maar X-box of Game Cube lijken wel leuk te worden, dus wie weet.
Omdat dat soort games makkelijker te spelen is op een console , spel erin klaar, niet computer opstarten en hopen dat die een beetje draait, of dat je op moet letten of je systeem dat spel aan zou kunnen waardoor je misschien je pc weer moet gaan upgraden zodat je weer die spellen kunt spelen.
Nee op een console is het makkelijker om dat soort spellen te spellen. (mijn mening)

Verwijderd

ik vindt het maar onlogisch dat ze de goeie fighters niet op pc uitbrengen. ;(
ze brengen toch zeker ook red alert en dat soort spellen op de consoles uit? alsof dat daar lekker op speelt :?

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 14:45 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
ik vindt het maar onlogisch dat ze de goeie fighters niet op pc uitbrengen. ;(
ze brengen toch zeker ook red alert en dat soort spellen op de consoles uit? alsof dat daar lekker op speelt :?
Ja echt wel, met de muis dat soort spellen vind ik niet te spelen op een console met een controller

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 14:31 schreef msoete het volgende:

[..]

Omdat dat soort games makkelijker te spelen is op een console , spel erin klaar, niet computer opstarten en hopen dat die een beetje draait, of dat je op moet letten of je systeem dat spel aan zou kunnen waardoor je misschien je pc weer moet gaan upgraden zodat je weer die spellen kunt spelen.
Nee op een console is het makkelijker om dat soort spellen te spellen. (mijn mening)
...maar dat geld voor ELK spel...geen goede reden...
ps, het liefst speel ik ALLES op mijn pc, maar helaas, dus bij gebrek aan bepaalde genres onlangs maar een DC gekocht want die zijn nu lekker goedkoop.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 07 november 2001 14:47 schreef msoete het volgende:

[..]

Ja echt wel, met de muis dat soort spellen vind ik niet te spelen op een console met een controller
En dat is ook de reden dat een PSX een muis heeft, en de PS2 en DC zijn muizen EN keyboards voor beschikbaar :)

En er zijn nou eenmaal mensen die eigenlijk alleen maar spelletjes willen spelen.. en zeg nou zelfs.. voor de hedendaagse games heb je een redelijk pc nodig... wat is dan goedkoper? De console of de PC? Lijkt me duidelijk.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Het is ook niet vreemd dat ze niet voor de PC produceren want dat hebben ze ook nooit gedaan. Capcom b.v. heeft nog nooit een spel geproduceerd voor de PC. Super SF2 Turbo telt niet mee want dat heeft Capcom niet geproduceerd maar een ander bedrijf.

Dus... waarom nu ineens wel???

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:48 schreef Creepy het volgende:

[..]

En dat is ook de reden dat een PSX een muis heeft, en de PS2 en DC zijn muizen EN keyboards voor beschikbaar :)

En er zijn nou eenmaal mensen die eigenlijk alleen maar spelletjes willen spelen.. en zeg nou zelfs.. voor de hedendaagse games heb je een redelijk pc nodig... wat is dan goedkoper? De console of de PC? Lijkt me duidelijk.
de pc..want die had ik zowiezo al nodig ;)

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 00:06 schreef Single Guy het volgende:
Het is ook niet vreemd dat ze niet voor de PC produceren want dat hebben ze ook nooit gedaan. Capcom b.v. heeft nog nooit een spel geproduceerd voor de PC. Super SF2 Turbo telt niet mee want dat heeft Capcom niet geproduceerd maar een ander bedrijf.

Dus... waarom nu ineens wel???
street fighter alpha 1 en 2, megaman x3 en 4, resident evil 1,2,3 en megaman legends zijn WEL door capcom zelf naar de pc geport.

doa is trouwens van tecmo.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 09 november 2001 08:56 schreef Samor het volgende:

[..]

de pc..want die had ik zowiezo al nodig ;)
Hmm hehehe :)
Ach ja... heb meerdere PC's en Consoles thuis staan.... en gamen die ik over het algemeen toch op de console's.. Lekker onderuit gezakt op de bank met alleen een controlller in je handen.. zaaalig :) (ben geen FPS fanaat, dus geen muis en keyboard nodig)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1