Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
2d is beter dan nvidia vind ik zelf, 3d is goed met zo'n CPU hoor! hij draait hier al lekker met me celeron566!
en volgens mij kan je die 75hz wel naar de 85hz gooien.
en volgens mij kan je die 75hz wel naar de 85hz gooien.
Ik heb de club3d kyro2 en ben behoorlijk tevreden ermee.
De beeldkwaliteit is beter dan de tnt2 pro die ik eerst had en als ik hem vergelijk met de gforce2GTS van mijn neef is hij iets scherper.
(btw, ga 1280*960 draaien)
De beeldkwaliteit is beter dan de tnt2 pro die ik eerst had en als ik hem vergelijk met de gforce2GTS van mijn neef is hij iets scherper.
Vreemd genoeg is het beeld scherper bij deze frequentie... Ik heb echter wel last van een paar oplichtende verticale lijnen (en het zijn geen raster ophang lijnen, ik hebniet zo'n beeldbuis). Misschien moet ik nog wat aanklooien met die schroefjes aan de zijkant... Maar ik begrijp dat jullie beeld wel redelijk scherp is bij de resolutie die ik gebruik?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Ik heb ook een club3d kyroII en de beeldkwaliteit en snelheid zijn beiden GOED.
Ook niet donkerder als mijn voodoo3 3000 pci die ik hiervoor had
mzzl,
dii
Ook niet donkerder als mijn voodoo3 3000 pci die ik hiervoor had
mzzl,
dii
ik heb ook zo'n geval, maar dan van Hercules... de 3D prophet 4500 TV out ... en eerlijk gezegd, monsterlijk goed kaartje, alleen de tv werkt niet goed
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
waarom 1280*960?Op dinsdag 06 november 2001 15:54 schreef Tweakertje het volgende:
Ik heb de club3d kyro2 en ben behoorlijk tevreden ermee.
Verwijderd
1280x960 omdat dat een 'echte' resolutie is met beeldverhouding van 4:3, net zoals 640x480, 800x600, 1024x768 en 1600x1200.
Is ff doorsparen en een Radeon kopen niet een optie?
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Kweenie of dat een optie is... Wat voor radeon moet dan ik weer nemen? 7500 of de 8500? Ben ik dan weer niet beter af met een GF-Ti ? Kijk, dit kaartje leek me wel wat omdat het een enorme 3d boost geeft voor een hele lage prijs. Alleen als mijn beeldscherm waar ik 14 uur elke dag achter zit slecht beeld gaat geven dan is het gewoonweg geen optie... In dat geval moet ik inderdaad doorsparen. Maar toch bedankt voor het advies. Zijn er nog anderen die er ervaring mee hebben?
Pagina: 1