Een amiga 500 met 512 kb ram !
Dat ziet er zeer goed uit. Voor wat ik gehoord heb is soltek zeker geen slecht merk, maar heb je ook enig idee wanneer die bordjes leverbaar zijn?
Maandag zou Tones in belgie hem normaal hebben. Vanaf donderdag waren ze leverbaar van de leveranciers.Op dinsdag 06 november 2001 14:54 schreef Da_Bink het volgende:
Dat ziet er zeer goed uit. Voor wat ik gehoord heb is soltek zeker geen slecht merk, maar heb je ook enig idee wanneer die bordjes leverbaar zijn?
Cya
Ik heb ook een Soltek mobo voor mijn P3 650Mhz
http://www.soltek.de/Dutch/product/67ev1.htm
en ik ben er erug tevreden over ik kan de FSB naar 150Mhz schroeven in een aantal stapjes enz.
bios:
deze is al meteen optimaal als je hem koopt dus geen trukjes meer
drivers No probleem Via 4 in 1 en klaar
verder ondersteunen deze borden alles dus geen gezijk met Bv een G-Fkrachtje in combo met een IBM 40Gb slave wat je wel eens ziet bij Mob's dat ze het dan niet doen
de chipset is erug snel ia Apollo Pro 133
tja verder nix opaantemerken eienlijk.
http://www.soltek.de/Dutch/product/67ev1.htm
en ik ben er erug tevreden over ik kan de FSB naar 150Mhz schroeven in een aantal stapjes enz.
bios:
deze is al meteen optimaal als je hem koopt dus geen trukjes meer
drivers No probleem Via 4 in 1 en klaar
verder ondersteunen deze borden alles dus geen gezijk met Bv een G-Fkrachtje in combo met een IBM 40Gb slave wat je wel eens ziet bij Mob's dat ze het dan niet doen
de chipset is erug snel ia Apollo Pro 133
tja verder nix opaantemerken eienlijk.
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
thanx for info.
Ik ben echt benieuwd of ik hem kan kopen; Dan neem ik zo'n mobo met een 1.7Ghz of 1.8Ghz en overclock die naar 2Ghz. Dan is hij pokke stabiel, intel systeem (voel ik me gerust:), en kost net IETS meer dan een AMD systeem. Maaar ik ben wel zeker tot 3 a 4 Ghz nortwoods
cya
Ik ben echt benieuwd of ik hem kan kopen; Dan neem ik zo'n mobo met een 1.7Ghz of 1.8Ghz en overclock die naar 2Ghz. Dan is hij pokke stabiel, intel systeem (voel ik me gerust:), en kost net IETS meer dan een AMD systeem. Maaar ik ben wel zeker tot 3 a 4 Ghz nortwoods
cya
Kan iemand me vertellen hoe de DRIVER en BIOS updates zijn van SOLTEK mobo's ??
thanx
thanx
Pagina: 1