ff n vraagje:
Ik ben bezig in ColdFusion met een soort statistiekenpagina en daar in CF 5.0 een leuke tag <CFGRAPH> zit wil ik daar gebruik van maken. Op zich geen probleem, ware het niet dat de tag lokaal wel werkt maar op internet niet.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Vanaf de commandline lukt het niet, en in de documentatie kan ik ook niet echt vinden hoe ik simpelweg JRUN opstart. Kan iemand mij helpen?
Ik ben bezig in ColdFusion met een soort statistiekenpagina en daar in CF 5.0 een leuke tag <CFGRAPH> zit wil ik daar gebruik van maken. Op zich geen probleem, ware het niet dat de tag lokaal wel werkt maar op internet niet.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Ik heb even uitgezocht wat de foutmelding inhoudt, maar de meest waarschijnlijke reden is dat JRUN niet draait. Nu ben ik ingelogd op de server en kijk of ik JRUN kan draaien, maar ik weet niet hoe ik het aan de praat moet krijgen.Could not connect to JRun Connector Proxy
Please contact the system administrator for this web site.
Vanaf de commandline lukt het niet, en in de documentatie kan ik ook niet echt vinden hoe ik simpelweg JRUN opstart. Kan iemand mij helpen?
edit:
voordat mensen hun hoofd hierover gaan breken:
laat eerst maar even, er schijnt een poortconflict te zijn tussen Jrun en een ander programma. Zal binnenkort wel eens met de global.properties en local.properties-bestanden omklooien, misschien dat dat helpt
voordat mensen hun hoofd hierover gaan breken:
laat eerst maar even, er schijnt een poortconflict te zijn tussen Jrun en een ander programma. Zal binnenkort wel eens met de global.properties en local.properties-bestanden omklooien, misschien dat dat helpt
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -