Ik zou er graag voor zorgen dat ik op via het internet op mijn pc kan. Niet heel mijn pc natuurlijk, maar enkel de dingen die ik wil. Ik denk dat dat het beste gaat via ftp. Maar ik ben eigenlijk een leek op dit vlak. Hoe zou ik dit het beste aanpakken. Het zou ook beveiligd moeten zijn met een username en een password.
Tja ik heb persoonlijk GuildFTP draaien (van download.com)
Is gratis en heel simpel, werkt (uiteraard) met users en passworden en welke user bij welke (virtuele) directory mag.
Wijst zich redelijk vanzelf, maar er zijn nog tientallen gratis FTP servers..
Maar dankanje nog steeds alleen bij je bestanden. Makkelijk is of WinXP met remote desktop of WInVNC (evt PC Anywhere) dan kan je gewoon je PC van afstand besturen alsof je er achterzit. Datheb ik nu ook op mijn werk. Thuis XP hier 2000.
Dus het hangt ervan af wat je PRECIES wil doen.
Is gratis en heel simpel, werkt (uiteraard) met users en passworden en welke user bij welke (virtuele) directory mag.
Wijst zich redelijk vanzelf, maar er zijn nog tientallen gratis FTP servers..
Maar dankanje nog steeds alleen bij je bestanden. Makkelijk is of WinXP met remote desktop of WInVNC (evt PC Anywhere) dan kan je gewoon je PC van afstand besturen alsof je er achterzit. Datheb ik nu ook op mijn werk. Thuis XP hier 2000.
Dus het hangt ervan af wat je PRECIES wil doen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik heb windows xp draaien thuis en ik zou graag vanaf de pc's op school naar mijn pc willen gaan via het internet.
Ik weet dat ge da kunt met windows xp , maar weet helemaal nie hoe en of ge vanaf nen 2000(pc op school) daar kunt aanloggen eigenlijk.
Ik weet dat ge da kunt met windows xp , maar weet helemaal nie hoe en of ge vanaf nen 2000(pc op school) daar kunt aanloggen eigenlijk.
Maar ik kan wel niets op de pc van het school installeren, dus het moet echt via internet explorer, zonder dat ik de remote control van xp installeer.