Toon posts:

Counterstrike Troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb CS net geinstalld op mijn pc en ik draai hem onder open gl alleen de letters die ik in beeld krijg zijn niet scherp. tijdens het spelen zie ik ze steeds scherper en minder scherp worden. Als ik onder D3D draai heb ik dat ook.Eigenlijk wordt het hele beeld onscherp maar bij die letters valt het extra op. :( :'(

Mijn videokaart is een Viper2 z200

Verwijderd

Iets meer info kan geen kwaad wat voor pc besturingssysteem etc. Hier kan niemand je mee helpen op deze manier.

Welke resolutie speel je allemaal handig om te weten? verander die eens misschien scheelt het.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

dat gesodemieter heb ik ook wel eens gehad. Lag aan m'n instellingen van de gtu die ik gebruikte. Waar het precies aan lag weet ik zo niet meer

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem is een Pentium 3 700mhz met 256 mb intern. Ik draai nu windows ME (waarop hij het eerst wel goed deed) moederboord abit BE6 ik draai cs op 1024 x 768 als ik nog verdere info moet geven zegt u het maar

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025
probeer eens een nieuwe directx :?

Verwijderd

nieuwe drivers voor 3dkaart?
Pagina: 1