• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:07
Zijn er misschien mensen die al te maken hebben gehad met softwarefouten in de 8310? Of zijn die allemaal al verholpen. Omdat Nokia wel bekend staan om softwarefouten als ze een nieuw product leveren.
Ik ga de 8310 bestellen, maar aan een telefoon met softwarefouten heb ik natuurlijk niets...

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 14:22 schreef k u k e l het volgende:
Zijn er misschien mensen die al te maken hebben gehad met softwarefouten in de 8310? Of zijn die allemaal al verholpen. Omdat Nokia wel bekend staan om softwarefouten als ze een nieuw product leveren.
Ik ga de 8310 bestellen, maar aan een telefoon met softwarefouten heb ik natuurlijk niets...
kun je toch gewoon gratis laten updaten ?

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 06 november 2001 14:48 schreef mafiasven het volgende:

[..]

kun je toch gewoon gratis laten updaten ?
Erg handige service IDD , maar wat nu als de eerste stabiele softwarerelease pas over een half jaar is?
Dan zit je wel die tijd met een half af toestel...

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Mijne doet het perfect, zij het dat hij van bijvoorbeeld de 8210 en 8850 via infrarood geen belgroepen kan ontvangen. Mischien dat dat de bdoeling is, want in de 8310 kun je ze ook alleen nog maar via sms doorsturen.

Verder doet hij het prima. Ik heb hem nu 2 weken en dat ir was mijn enige probleem.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:16 schreef ederooij het volgende:
Mijne doet het perfect, zij het dat hij van bijvoorbeeld de 8210 en 8850 via infrarood geen belgroepen kan ontvangen. Mischien dat dat de bdoeling is, want in de 8310 kun je ze ook alleen nog maar via sms doorsturen.

Verder doet hij het prima. Ik heb hem nu 2 weken en dat ir was mijn enige probleem.
Cool hebbie em? >:) Ik zit te twijfelen... Heb nu 8850. Is het de moeite waard?? :?

• Kukel
Ik heb 'm vandaag toch maar laten bezorgen :) EN... ik heb tot nu toe totaal geen problemen ermee.
Erg cool toestelletje!

Verwijderd

erg mooi, heb hem een tijdje, ik heb 1 foutje ontdekt, denk dat jullie dat ook hebben , zet het vanvond ef neer, moet nu eten

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Op dinsdag 06 november 2001 17:13 schreef PBtje het volgende:

[..]

Cool hebbie em? >:) Ik zit te twijfelen... Heb nu 8850. Is het de moeite waard?? :?
Ja, hij is zeker de moeite waard. Heb zelf ook een 8850 gehad en vond die eigenlijk alleen mooi. De 8310 heeft een hoop extra te bieden. Nagenoeg hetzelfde geheugen als een 6210 en nog meeer extra.

Bennie gek, ben een koe!

• Kukel
Op dinsdag 06 november 2001 17:52 schreef Experience het volgende:
erg mooi, heb hem een tijdje, ik heb 1 foutje ontdekt, denk dat jullie dat ook hebben , zet het vanvond ef neer, moet nu eten
Ben benieuwd wat het is dan...

Ik heb zelf een probleempje eigenlijk:
Als ik een bericht ontvangen heb en ik kijk in de inbox dan zie ik niet de naam van de zender, maar de eerste tekens van het bericht zelf. Ik heb al gezocht naar een mogelijk menu'tje waarin je dit kan veranderen, maar tot op heden heb ik nog niets kunnen vinden...
Weet iemand misschien een oplossing, want ik zie toch liever van wie het bericht komt ipv de eerste paar tekens van het bericht...

Verwijderd

Ik heb er sinds een week ook 1, echt gaaf, alleen weet iemand al een site die de originele covers verkoopt (er was alleen een rooie en ik moets een 8310 hebben :9~ )

Verwijderd

zit ik hier met me net 2 weken oude 3330 en die kost al een fortuin
maar kopen jullie met abonement of gwoon prepaid?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:41 schreef WuKen het volgende:
zit ik hier met me net 2 weken oude 3330 en die kost al een fortuin
maar kopen jullie met abonement of gwoon prepaid?
Met abo natuurlijk, anders is het niet te betalen :)

Verwijderd

ik heb het toestel los gekocht! :) doe ik altijd elke 3 maanden wel een andere, ieder zijn hobby

ik kan het foutje even niet vinden,

maar het is ergens iets waar je

links ok hebt staan en rechts ok!, dus niet terug :)

Verwijderd

mjah idd
kan er ook aan ligge dat ik ook pas 17 ben he :)

• Kukel
Probleem is al opgelost, weet niet hoe, maar alles werkt perfect nu :D

Bevalt echt prima dit telefoontje!
Ik heb het toestel ook los, zonder kaart erbij. Alleen toestel... Prijs is op zich nog wel te doen vind ik, gezien de functies van deze telefoon heb ik dat er wel voor over.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Op dinsdag 06 november 2001 14:55 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Erg handige service IDD , maar wat nu als de eerste stabiele softwarerelease pas over een half jaar is?
Dan zit je wel die tijd met een half af toestel...
Kheb hem nu ook :) Maar waar en/of hoe kun je updaten? Iemand trouwnes een idee waar je een lijstje kan vinden met de huidige 'fouten'.?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 07 november 2001 17:24 schreef k u k e l het volgende:
Probleem is al opgelost, weet niet hoe, maar alles werkt perfect nu :D

Bevalt echt prima dit telefoontje!
Ik heb het toestel ook los, zonder kaart erbij. Alleen toestel... Prijs is op zich nog wel te doen vind ik, gezien de functies van deze telefoon heb ik dat er wel voor over.
LOL Welke functies :P Prijs/kwaliteit van die telefoon is slechter dan bij welke andere telefoon dan ook :D Maar goed, uiterlijk en merknaam doen veel :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ik had bij een telefoonwinkel geinformeerd naar die telefoon en de verkoper zei tegen mij dat ik beter nog een tijdje kon wachten omdat er tientallen software fouten in die telefoon zitten
hij zei ook dat de 8210 nu pas goed was (na 1 jaar) zonder fouten en zo

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Iedereen (die geen 8310 heeft >:)) heeft het steeds over softwarefouten. Ik heb nog steeds niets met de mijne gemerkt van fouten ofzo. Wat zijn dan die quote/unqoute fouten?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Op zondag 25 november 2001 19:09 schreef doemaarwat het volgende:
Iedereen (die geen 8310 heeft >:)) heeft het steeds over softwarefouten. Ik heb nog steeds niets met de mijne gemerkt van fouten ofzo. Wat zijn dan die quote/unqoute fouten?
Belangrijkste fout die ik ken is dat GRPS niet werkt bij KPN en Libertel.
Voor de rest geen ID, sinds de 8210 ben ik wel genezen van die kleine gammele frutsels en gebruik ik gewoon weer een oude 5110.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Op zondag 25 november 2001 21:42 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Belangrijkste fout die ik ken is dat GRPS niet werkt bij KPN en Libertel.
Voor de rest geen ID, sinds de 8210 ben ik wel genezen van die kleine gammele frutsels en gebruik ik gewoon weer een oude 5110.
GPRS is een probleem wat mij ook door de verkoper werd gemeld. Is met een update te verhelpen, maar die schijnt er nog niet te zijn.

Verder heb ik één foutje ontdekt, namelijk dat de profielnaam bij een bepaalde lengte een pixel naar links schuift.... erg he :?

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ik heb nu ook een 8310, maar ik kan vertellen dat er wel degelijk een "software fout" is te melden. WAP werkt (nog) niet onder Libertel. Dit word wel z.s.m. hersteld. Waarschijnlijk via een versie update. Het GPRS is (helaas) geen software fout maar een hardware fout en daar is noet zoveel aan te doen... we wachten af...

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

Neoz

Neoz & Hobbes

[off topic]
reboq --> kijk eens op www.koopjessite.nl
of gewoon logoringtone.pagina.nl
[/off topic]

Serve The Humanity , Be Server

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 13:03
Heb zelf nu 2 weken een 8310...
heb wel gemerkt dat er met mijn telefoon wel een paar fouten zijn...
namelijk dat de dictafoon sporadisch vastloopt en af en toe valt het toestel zomaar uit....

en verder heb ik het spel Snowboard niet...en die zit standaard op de 8310 inclusief snake II, bumper en pairs II...

nog meer mensen met dezelfde fouten?

If you see me running, try to catch up

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Als je een software update wil doen dan moet je je aanmelden bij club-nokia en daarna kun je naar een nokia service point gaan en daar nieuwe software erin laten zetten.
Service points staan op www.club.nokia.nl (als je lid ben kun je er bij)
Pagina: 1