www.weethet.nl is ook een goede info-site, kijk daar maar bij "Internet"
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
bedankt voor de links jongens, maar die is niet wat ik bedoelde.
Deze algemene zooi had ik ook al inmiddels..
Ik ben geïnteresseerd in de techinfo..
Ik kan er helemaal nix zinnigs over vinden helaas
Deze algemene zooi had ik ook al inmiddels..
Ik ben geïnteresseerd in de techinfo..
Ik kan er helemaal nix zinnigs over vinden helaas
http://www.stelvio.nl/nederlands/internettuin/digisnelweg/2h04b.htm helpt dat op weg?
Zonder meteen vervelend te gaan doen maar op www.google.com kon ik toch aardig wat vinden.
Zonder meteen vervelend te gaan doen maar op www.google.com kon ik toch aardig wat vinden.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
het probleem is dat je met Google wel erg veel vindt, maar niet wat ik zoek.
Je vindt -tig aanbieders van sattelietinternet, maar geen leuke technische zooi. En ja, ik heb vanmiddag ook al bijna 2 uren aaneengesloten zitten te zoeken naar kwalitatief goede info. Ander post ik het hier niet nl.
Leuk verhaaltje over ATM en connectieloos en connectie georiënteerd trouwens.. ik zal het zometeen allemaal even doorlezen en kijken of ik er iets aan heb. Nu eerst ff eten
Je vindt -tig aanbieders van sattelietinternet, maar geen leuke technische zooi. En ja, ik heb vanmiddag ook al bijna 2 uren aaneengesloten zitten te zoeken naar kwalitatief goede info. Ander post ik het hier niet nl.
Leuk verhaaltje over ATM en connectieloos en connectie georiënteerd trouwens.. ik zal het zometeen allemaal even doorlezen en kijken of ik er iets aan heb. Nu eerst ff eten
Pagina: 1