Toon posts:

Rare AMD met grijze core

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Vandaag nieuwe processor binnengekregen hier, het is een hele vreemde.. de core is grijs, en de rest is groen achtig... er staat op 1600+ maar hij post als een 1400 mhz CPU.

Heeft iemand enig idee wat dit voor een processor is?

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:58

magneet

Magnetic enhanced

gewoon een 1600+ amd xp die lopen op 1400 als ik me niet vergis of loop ik nu met men grote voeten ik een grap want dit is wel heel obvious

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Euh... Je meent dit toch niet echt serrieus he?

Nou vooruit. Het is een AMD Athlon XP 1600+ processor. dat is een nieuwe AMD CPU. zoek maar even op tweakers naar de Xp en dan vind je erg veel over de procesor rating en andere gerelateerde zaken

Verwijderd

ehm.. een athlon xp 1600+ IS toch een cpu die op 1400 mhz draait? dacht dat die getallen zoals 1800+ een of andere stunt van amd waren die eigenlijk niet veel voorstellen... zo zou 1800+ 1600 mhz zijn geloof ik...

greetz

JJ

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 06 november 2001 14:05 schreef Magneet het volgende:
gewoon een 1600+ amd xp die lopen op 1400 als ik me niet vergis of loop ik nu met men grote voeten ik een grap want dit is wel heel obvious
Nee hoor, is geen grap. Het klopt wat je zegt. AMD heeft de rating weer terug ingevoerd en de 1,4Ghz Athlon XP heeft dus de rating 1600+. De betekenis daarvan moet je maar even opzoeken. Daar is genoeg over te vinden. (is voor de topicstarter)

En dat groene is dus de package van de CPU, die was altijd van keramisch (dacht ik) materiaal (bruin of grijs) maar nu van organisch materiaal (groenig).

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Ik weet niet bij welke winkel je werkt of voor welke technische dienst of verkoop afdeling, maar a) Ik zal de laatste zijn die iets bij jullie koopt ;) b) WAAR BEN JE GEWEEST afgelopen 2 maanden?!?!?!?!!?!?! PLUTO?!

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een AMD Athlon(XP).. Hij zegt dat namelijk bij het opstarten al.. had het simeplweg niet gezien.

Mijn excuses hiervoor.

Gooi 'm maar dicht ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 14:12 schreef majic het volgende:
Ik weet niet bij welke winkel je werkt of voor welke technische dienst of verkoop afdeling, maar a) Ik zal de laatste zijn die iets bij jullie koopt ;) b) WAAR BEN JE GEWEEST afgelopen 2 maanden?!?!?!?!!?!?! PLUTO?!
En ik werk nergens bij een computerwinkel, die is hier thuis binnengekomen met de PTT.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Op verzoek een slotje :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.