[GoT] Veel timeouts ?

Pagina: 1
Acties:

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 13:35

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ligt het aan mij of draait GoT op dit moment verre van soepel? Ik krijg nogal wat time-outs. Of ligt dat aan mijn ADSL ofzo ?

T.net werkt als een trein dus dat lijkt me dan niet.. Nog meer mensen hier last van :?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:40

Wimo.

Shake and Bake!

Ja.. same here

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
hier was tie net ook weg

https://wren.co/join/Devian

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier ook ja. Een uur of anderhalf geleden ofzo ook al... Server zal wel op zijn top zitten qua kunnen, upgrade?

Virussen? Scan ze hier!

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Achelois was eventjes weg (nauwelijks pingbaar) maar is toen op wonderbaarlijke wijze uit de (bijna) dood herrezen.

De search veroorzaakt net nogal wat problemen. Die heb ik dus maar weer uitgezet...

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 14:13 schreef Femme het volgende:
Achelois was eventjes weg (nauwelijks pingbaar) maar is toen op wonderbaarlijke wijze uit de (bijna) dood herrezen.

De search veroorzaakt net nogal wat problemen. Die heb ik dus maar weer uitgezet...
Is het al gelukt om de search beter te krijgen zoals bij Fok! ? Ik dacht dat je dat ergens gemeld had dat dat de bedoeling zou zijn ofzo :?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:40

Wimo.

Shake and Bake!

Ja, het is fokking irri als dat ding uitstaat :(

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:46 schreef Wimo. het volgende:
Ja, het is fokking irri als dat ding uitstaat :(
Al zetten ze alleen maar de usersearch aan dan ben ik al tevreden! :)

Die andere search van onno is goed voor normaal searchen...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

T'is nu weer huilen met de pet op! T.net is alles behalve bereikbaar... Gooi idd de gewone search uit (users doorsturen naar Onno) en laat de user-search werkend.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 06 november 2001 17:27 schreef Merely het volgende:
T'is nu weer huilen met de pet op! T.net is alles behalve bereikbaar... Gooi idd de gewone search uit (users doorsturen naar Onno) en laat de user-search werkend.
Tja, maar het prob is dat de user-search bakken load veroorzaakt..... geloof ik

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dinsdag 06 november 2001 15:35 schreef MAZZA het volgende:

[..]

Is het al gelukt om de search beter te krijgen zoals bij Fok! ? Ik dacht dat je dat ergens gemeld had dat dat de bedoeling zou zijn ofzo :?
Nee, dat kan ik niet zelf. Op Fokforum is het trouwens ook nog steeds dikke pret waardoor Artemis soms met helse loads (like >50.00) wordt opgezadeld. Dat is waarschijnlijk de reden waarom t.net het zonet niet deed.
Het is juist de user search die de meeste problemen veroorzaakt.
Ja, het is fokking irri als dat ding uitstaat
Als-ie aanstaat is het nog meer irri, dan werkt heel GoT gaar.

Op t.net zijn de bezoekersaantall trouwens in één week toegenomen van 6 naar 7 miljoen pageviews per week na de InnoDB switch en de komst van Achelois.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:38 schreef Femme het volgende:
Nee, dat kan ik niet zelf. Op Fokforum is het trouwens ook nog steeds dikke pret waardoor Artemis soms met helse loads (like >50.00) wordt opgezadeld. Dat is waarschijnlijk de reden waarom t.net het zonet niet deed.
Da's vrij ongezond inderdaad...
Op dinsdag 06 november 2001 18:38 schreef Femme het volgende:
Op t.net zijn de bezoekersaantall trouwens in één week toegenomen van 6 naar 7 miljoen pageviews per week na de InnoDB switch en de komst van Achelois.
Volgens mij begint de groei tweakers' grootste lastpost te worden :)

Verwijderd

ik krijg hier ook veel timeouts :( vin'k nie zo leuk, maar goe...

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Search geeft bij mij nu:

Warning: fopen("http://gathering.tweakers.net/forum/find.niet.php?search=php+sessie+veilig&on=extended&order=relevant&forum%5B%5D=38&submit=zoeken","r") - Success in /www/tweakers/forum/search.uit.php on line 15

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/tweakers/forum/search.uit.php on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/tweakers/forum/search.uit.php on line 17

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/tweakers/forum/search.uit.php on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/tweakers/forum/search.uit.php on line 17

etc...
Is dat de bedoeling met het uitzetten van de search??

Verwijderd

Hmmz, zolang tweakers maar geen cu2 verschijnselen krijgt (meer down dan up) valt er nog wel mee te leven, alleen ik heb op got ook wel veel timeouts ja.
Pagina: 1