Toon posts:

GF3 TI200/500 of wachten op GF4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zit met een probleem. De huidige generatie 3d spellen zijn op hogere resolutie(>1024) en 32bits niet meer soepel te spelen op een Geforce2Mxje. Momenteel moet ik vaak terug gaan naar 800x600 en 16 bits (nieuwe spellen zoals ghost recon)Om ook de teokomstige spellen als HALO soepel te kunnen spelen heb ik gewoon een nieuwe videokaart nodig. De vraag is: nu een gf3 ti500 kopen voor f850 of nog even wachten op gf4(in de tussentijd zit ik dan dus wel op 16bit te gamen) Nog een vraag is wat zouden spellen als HALO aan hardware nodig hebben? Zou een gf3 voldoende zijn?

Alvast bedankt.

Verwijderd

als ik jou was zou ik wachten op de Geforce 6...die wordt nog veel bruter..

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:18
Op dinsdag 06 november 2001 13:41 schreef NoStra het volgende:
als ik jou was zou ik wachten op de Geforce 6...die wordt nog veel bruter..
je haalt me de woorden uit de mond... :)

Verwijderd

Nou volgens een insider van NVDIA is de GeForce VII met codename: AzZkiKr of NV50 stukken sneller dan de GeForce VI >:) Het zal niet meer lang duren totdat nvdia wat meer specs aan ons gaat geven over de GF7 :7 Ik zou echt als ik jou was nog eventjes geduld hebben :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja das allemaal behoorlijk "duh"
Ik wil natuurlijk niet te lang wachten. Zeg minimaal zo'n halfjaar langer echt niet.

Verwijderd

Ikzelf zat te denken aan een GF3 ti200 als die nog wat minder gaan kosten, en dan een model uitzoeken dat goed te overklokken is :)
Maar nu ik een 21" bak heb, word de radeon 8500 ook aantrekkelijk, mits er eens goede drivers komen :(

De prijs zal bij mij de doorslag geven, ik wacht iig tot ze flink wat lager zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
GF6 GF7 ... wtf??? krijgen we niet eerst GF4 en GF5 ?>????

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:18
Op dinsdag 06 november 2001 13:47 schreef wildweazel het volgende:
Ja das allemaal behoorlijk "duh"
Ik wil natuurlijk niet te lang wachten. Zeg minimaal zo'n halfjaar langer echt niet.
elke 6 maanden brengt nVidia een nieuwe chip uit... dan ga jij dus twijfelen of je de GF3 of GF4 gaat kopen... ??
Zo kun je bezig blijven...

Koop gewoon een Ti500, kun je nog maanden vooruit...

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 13:49 schreef wildweazel het volgende:
GF6 GF7 ... wtf??? krijgen we niet eerst GF4 en GF5 ?>????
hap hap :+

Verwijderd

Topicstarter
Tja denk dat ik dat dan idd toch maar moet doen. Maar zo blijf ik wel constant bezig. Om de halfjaar een nieuwe videokaart en om de 1 jaar een nieuw mobo+cpu. Damm waarom maken spelmakers niet eens een graphisch mooi spel dan lage systeemeissen heeft...zijn ze echt gewoon lui of hebben ze deals met hardwarefabrikanten/ontwikkelaars. Dat ze dus hun software express niet optimaliseren

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 14:21 schreef wildweazel het volgende:
....Damm waarom maken spelmakers niet eens een graphisch mooi spel dan lage systeemeissen heeft...zijn ze echt gewoon lui of hebben ze deals met hardwarefabrikanten/ontwikkelaars. Dat ze dus hun software express niet optimaliseren
dat is hetzelfde als dat ze een zwaar relaxe Ferrari maken en dan voor 30.000 piek verkopen... :)
je snapt toch ook wel dat je voor grafisch mooie spellen en beter systeem nodig hebt, de spellen worden steeds complexer en daar heb je natuurlijk betere hardware voor nodig

Verwijderd

Topicstarter
Nou er zijn genoeg spellen die gewoon een klote engine hebben en daardoor een hogesysteem eissen hebben. Maar omdat de hardware ontwikkeling zo snel gaat tegenwoordig denk ik dat optimalisatie gewoon een lage prioriteit heeft.

Verwijderd

gewoon GeForce3 Ti200 , beste prijs\prestatie verhouding op dit moment..

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Inderdaad. De Gf3ti 200. Als je het geld er voor over hebt kun je altijd een GF3ti500 kopen.

Deze kaarten zijn net uit. Tegen de tijd dat de volgende GF reeks uit komt ben je een tijd verder, en zijn ze niet te betalen. En dan zit je de hele tijd met je voodoo1 te rotzooien.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:19
Kost zo'n GF3ti200?

En hoe is de 2d kwaliteit van een GF3 bij hoge resoluties? Die van mijn GF2mx is echt bagger van 1280 en hoger :r

Verwijderd

Topicstarter
Dat ligt aan je kaartfabrikant. ASUS is erg slecht op 2d gebied kwa kwaliteit. Heeft met filters temaken ofzoo,, maar er zijn hier genoeg topics over

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
De Geforce 3 heeft veel betere 2d kwaliteit....

Ik heb zowel de Leadtek, Asus V8200 Pure & de DeLuxe versie gezien, allemaal veel mooier dan welke GF2 dan ook....

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Nog een vraag is wat zouden spellen als HALO aan hardware nodig hebben? Zou een gf3 voldoende zijn?

Alvast bedankt.
HALO komt er niet voor de PC. Hard he

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Valt mee hoor;
van halo.bungie.org

What platforms will Halo be available on? Halo will be available on the Xbox, Macintosh, and Windows.

It says 'Only on Xbox'! Does that mean the PC version was cancelled?
No. As it says clearly on our forum (where this question comes up most often):
"Only on Xbox" means "Not on any other console".
It does NOT mean "Never coming to Mac or PC".
Halo WILL be coming to Mac and PC.
This has been confirmed, specifically, literally dozens of times by many Bungie employees, including Matt Soell (Community Liason), Jon Kimmich (Halo Product Planner), and Alex Seropian (co-founder of Bungie).
Pagina: 1