Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
ik ga mezelf ff quoten
damn moet ik dit nu blijven herhalen ofzow?Op zaterdag 03 november 2001 17:37 schreef D2k het volgende:
analyse is het belangijkste
als je niet weet hoe je iets moet maken heeft de code geen nut.
coden is het eenvoudige deel van programmeren
typen kan iedereen en de syntax is ook niet moeilijk.
maar de analyse dus eeeeerst doorkrijgen wat je wil en welke stappen dat je er voor moet doorlopen moet je het coden maar uit je hoofd zetten.
Dus beschrijf nu gewoon eens op papier (ja met een pen) hoe je dit probleem kan oplossen
en ga het dan omzetten in code
dus niet eerst coden en dan denken hoe zal ik het eens gaan doen
tot zover
D2k teaches programming part 1
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik spreek uit ervaring en het werktOp dinsdag 06 november 2001 13:03 schreef D2k het volgende:
ik ga mezelf ff quoten
[..]
damn moet ik dit nu blijven herhalen ofzow?
Ik heb de tip van d2k ook gebruikt en ik laat me stappen gewoon in me script staan als commentaar !
Dus heb je 2 in een
Suc 6
Het oneindige X 0
Het enige wat ik wil zijn tips
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Als je het effe samen kunt vatten dan past het in je sigOp dinsdag 06 november 2001 13:03 schreef D2k het volgende:
ik ga mezelf ff quoten
[..]
damn moet ik dit nu blijven herhalen ofzow?
Ik schrijf zelf altijd alles op in m'n hoofd trouwens
het is het antwoord op je vraagOp dinsdag 06 november 2001 13:06 schreef Rembrand20 het volgende:
mmmm nog geen antwoord op me vraag.
mag ookOp dinsdag 06 november 2001 13:07 schreef Cheatah het volgende:
[..]
maar als je maar weet wat en hoe je iets wil maken
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
www.tips.nlOp dinsdag 06 november 2001 13:06 schreef Rembrand20 het volgende:
Afleren, over 6 maanden heb je het niet meer in je hoofd, dus moet je weer alles gaan onderzoeken hoe je het hebt gedaan. Heb je het netjes opgeschreven kan het stukken sneller.Op dinsdag 06 november 2001 13:07 schreef Cheatah het volgende:
Betekent ook meteen dat je meer waard zal zijn in het bedrijfsleven, aangezien als je het voor je eigen al doet begin je het automatisch voor alles te doen.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
1) ID meegeven aan nieuwsitems.Op dinsdag 06 november 2001 13:06 schreef Rembrand20 het volgende:
2) Tabel maken om de reakties in te knallen.
3) Zoeken en eff logisch nadenken
Zal ik maar effies de lieve php-er uit gaan hangen 
Oké
je moet een reactie tabel hebben.
die moet bevatten:
reactieID
nieuwsID
posterID (of naam poster)
datum
text
(dit is in z'n simpelste vorm)
Dan onderaan je pagina met nieuws => nieuws.php?id=123 (bijvoorbeeld)
plaatjes je de volgende code (moet je wel effies schrijven)
Selecteer alle reacties waar nieuwsID = $id
En jou reactiesysteem werkt
Oké
je moet een reactie tabel hebben.
die moet bevatten:
reactieID
nieuwsID
posterID (of naam poster)
datum
text
(dit is in z'n simpelste vorm)
Dan onderaan je pagina met nieuws => nieuws.php?id=123 (bijvoorbeeld)
plaatjes je de volgende code (moet je wel effies schrijven)
Selecteer alle reacties waar nieuwsID = $id
En jou reactiesysteem werkt
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Verwijderd
Op dinsdag 06 november 2001 14:23 schreef dusty het volgende:
Afleren, over 6 maanden heb je het niet meer in je hoofd, dus moet je weer alles gaan onderzoeken hoe je het hebt gedaan. Heb je het netjes opgeschreven kan het stukken sneller.
offtopic:
En hoe schrijf jij dat soort dingen dan op? Ik zet er nu wel eens wat commentaar tussen met // of # maar zijn nooit meer dan 2 regeltjes. Hoe gedetailleerd doe jij het dan? (compleet boekwerk?)... daar ben ik wel eens nieuwsgierig naar!
En hoe schrijf jij dat soort dingen dan op? Ik zet er nu wel eens wat commentaar tussen met // of # maar zijn nooit meer dan 2 regeltjes. Hoe gedetailleerd doe jij het dan? (compleet boekwerk?)... daar ben ik wel eens nieuwsgierig naar!
Uhm heel boekwerk is wel handig ja...... Zoveel jij nodig denkt te hebben zodat je over een paar maanden nog weet hoe het werkt.....
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
In principe kan je altijd je code onderverdelen in "blokken" die een ding voor elkaar brengen. pak dat blok samen en zet er commentaar boven slaand op wat er in dat blok gebeurd, en waarom. Je hoeft niet per regel exact te vertellen wat er gebeurd, een programmeur zou dat bij het lezen van het commentaar over het hele stuk wel snel moeten kunnen uitvinden.Op dinsdag 06 november 2001 19:25 schreef dj_delta het volgende:
offtopic:
Als je nou een heel lastige berekening doet kan je een uitzondering maken door er uitleg bij te geven over die functie en hoe hij functioneerd, is namelijk handig als je later op dat punt komt en er moet "iets" aan veranderd worden.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1