Zie ik vandaag in de krant een advertentie van correct war de Trax m-station in de aanbiedeing is. Een mp3-speler voor in de auto, met 10 Gb harde schijf. Zoeken op internet leverde me niets op, iemand welllicht informatie over de kwaliteit etc.
Verwijderd
ik werk bij een bedrijf dat m-stations verkoopt, we hebben ook volop info
moet je wel zeggen dat ze zo'n 2500 piek zijn.
Dus wat wilt gij weten?
moet je wel zeggen dat ze zo'n 2500 piek zijn.
Dus wat wilt gij weten?
Verwijderd
nouja, toch nog wat info.
10 GB 3.5" EIDE/Ultra DMA hard-disk .
12 volt voeding bij gebruik in auto.
PC docking interface: 40pin IDE connection.
Car docking interface: RCA outputs or 3.5mm headphone jack.
Controls: Up, Down, FF, REW, Play, Pause, Select, Equalizer.
Nominal effective output voltage: 1V.
Output impedance: 1kOhm.
Frequency response: 20Hz-20kHz.
Signal to Noise ratio: >90dB.
THD+N: 0.1%.
IMD: 0.06%.
nouja, weet niet of t je wat zegt, heb er 1 naast me staan en echt topgeluid/kwaliteit.
10 GB 3.5" EIDE/Ultra DMA hard-disk .
12 volt voeding bij gebruik in auto.
PC docking interface: 40pin IDE connection.
Car docking interface: RCA outputs or 3.5mm headphone jack.
Controls: Up, Down, FF, REW, Play, Pause, Select, Equalizer.
Nominal effective output voltage: 1V.
Output impedance: 1kOhm.
Frequency response: 20Hz-20kHz.
Signal to Noise ratio: >90dB.
THD+N: 0.1%.
IMD: 0.06%.
nouja, weet niet of t je wat zegt, heb er 1 naast me staan en echt topgeluid/kwaliteit.
Tja...
het leuke is dat ze nu bij de Correct in de aanbieding zijn voor ongeveer 800 gulden inclusief...
/me gaat er eentje halen denktie
het leuke is dat ze nu bij de Correct in de aanbieding zijn voor ongeveer 800 gulden inclusief...
/me gaat er eentje halen denktie
ff omhoog schoppen aangezien ik vandaag ook een correct krantje kreeg waar hij voor 699,- in staat.
is er iemand die um al heeft/gebruikt?
en zoja: issie het waard?
is er iemand die um al heeft/gebruikt?
en zoja: issie het waard?
Verwijderd
Ik werd net gebeld over deze advertentie, maar heb hem niet gezien. Ben ondertussen wel al naar de site van mstation geweest. Het ziet er erg leuk uit. Kan iemand misschien wat meer vertellen over de advertentie van Correct? Wat hij precies kost en wat er dan allemaal bij zit?
Ik heb de mStation net gekocht bij Correct, kost 590 gulden en 5 cent inclusief BTW. Het is de volledige mStation Car dus met docking bay voor de PC en houder en a/b voor in de auto. Ik heb hem nog niet geinstalleerd in de auto (wel in de PC) maar voor dat geld moet je hem gelijk kopen natuurlijk! Enige nadeel is dat de PC docking bay erg diep is en dus in een normale kast behoorlijk uitsteekt. In mijn nieuwe Koolance kast past die dus niet goed 
Weet iemand of de 10GB mStation te upgraden is naar een 40GB of zo? Er zit volgens mij gewoon een 3,5" HDD in.
Flavio
Weet iemand of de 10GB mStation te upgraden is naar een 40GB of zo? Er zit volgens mij gewoon een 3,5" HDD in.
Flavio
Pagina: 1