Als ik op pricewatch.com kijk zie ik dat de AMD-XP's redelijk gedaalt zijn in prijs, in nederland is hier nog niets van te merken. Weet iemand hoe dat zit?
Daarbij duurt het altijd enkele dagen / weken voordat hier ook maar iets te merken is van eventuele prijsschommelingnen.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Dit zijn de prijsen hier in Friesland e.o.
AMD Athlon XP 1500+ FL 415.00 euro 188.32
AMD Athlon XP 1700+ FL 535.00 euro 242.77
AMD Athlon XP 1800+ Fl 670.00 euro 304.03
Zo ongeveer dan bij Norrod
GoT kent geen euro tekentje
AMD Athlon XP 1500+ FL 415.00 euro 188.32
AMD Athlon XP 1700+ FL 535.00 euro 242.77
AMD Athlon XP 1800+ Fl 670.00 euro 304.03
Zo ongeveer dan bij Norrod
GoT kent geen euro tekentje
Applaus voor Norrod
.
Gelukkig zijn er in het westen goedkopere winkels en uiteraard ook in Friesland.
Zie ook de famous Tweakers Pricewatch natuurlijk.
Gelukkig zijn er in het westen goedkopere winkels en uiteraard ook in Friesland.
Zie ook de famous Tweakers Pricewatch natuurlijk.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
Logisch toch... De prijsdalingen zijn van toepassing bij aankoop van nieuwe processoren in de fabriek. Een (groot)handelaar die er nog liggen heeft kan z'n prijzen moeilijk verlagen, want dan ligt z'n winstmarge plots veel lager en de prijswijzigingen worden pas doorgerekend naar de eindgebruiker toe, als iedereen een nieuwe en goedkopere lading binnen heeft, eerder niet...
Btw, ga naar Duitsland om je speelgoed, VEEL goedkoper
Btw, ga naar Duitsland om je speelgoed, VEEL goedkoper
Bij norrod doen ze alsof je er gratis een cooler bijkrijgt. CPU's zijn echter wel meer dan 50 piek duurder aangezien ze de prijs van een ThermalTake Vulcano II er al bij inrekenen
Verwijderd
En wat moet je in godsnaam nou met een Vulcano op je AMD XP?Op dinsdag 06 november 2001 13:01 schreef _JGC_ het volgende:
Bij norrod doen ze alsof je er gratis een cooler bijkrijgt. CPU's zijn echter wel meer dan 50 piek duurder aangezien ze de prijs van een ThermalTake Vulcano II er al bij inrekenen
Sorry hoor, maar wat een baggerkoeler is dat. Overklokken is er amper bij, en hij maakt ook nog een tering herrie.
Edit: totaal off-topic mijn gelul, maar moest ik effe kwijt.
Wat voor soort koeler zou jij dan aanraden voor op een Athlon XP? (moet in dezelfde prijsklasse liggen, anders is het volgens mij geen eerlijke vergelijking)Op dinsdag 06 november 2001 13:04 schreef HPE het volgende:
[..]
En wat moet je in godsnaam nou met een Vulcano op je AMD XP?
Sorry hoor, maar wat een baggerkoeler is dat. Overklokken is er amper bij, en hij maakt ook nog een tering herrie.
Edit: totaal off-topic mijn gelul, maar moest ik effe kwijt.
Ik vind die vulcano qua herrie nog wel meevallen hoor en volgens mij kan 'ie best wel wat warmte afvoeren. Het is dan wel geen waterkoeling, maar dat is voor de gemiddelde computer gebruiker toch niet haalbaar.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
volcano II is prima hoor...maakt weinig lawaai en koel zeer goed (voor de prijs --> Fl. 35,- ofzo)Op dinsdag 06 november 2001 13:09 schreef TD-er het volgende:
[..]
Wat voor soort koeler zou jij dan aanraden voor op een Athlon XP? (moet in dezelfde prijsklasse liggen, anders is het volgens mij geen eerlijke vergelijking)
Ik vind die vulcano qua herrie nog wel meevallen hoor en volgens mij kan 'ie best wel wat warmte afvoeren. Het is dan wel geen waterkoeling, maar dat is voor de gemiddelde computer gebruiker toch niet haalbaar.
mijn athlon 1,4 komt echt niet boven de 50 C. uit
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dacht ik al, maar de trend die er te zien is, is niet te zien in Nederland, daar gaat mijn vraag over. Worden de prijzen hier hoog gehouden, zodat ze hun oude TB's nog kwijt kunnen?Op dinsdag 06 november 2001 12:35 schreef HlpDsK het volgende:
Pricewatch.com is dikke bull. De 1e pagina mag je sowieso al negeren.
Mooie prijzen..
Weten jullie of er goede en goedkope winkels zijn in de buurt van Maastricht?? Ik woon in LIMBURG België. En bij ons is er geen enkele goede winkel.
Of zijn er goede online shops in NL die ook verzenden naar belgié?
thanx
Weten jullie of er goede en goedkope winkels zijn in de buurt van Maastricht?? Ik woon in LIMBURG België. En bij ons is er geen enkele goede winkel.
Of zijn er goede online shops in NL die ook verzenden naar belgié?
thanx
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Pagina: 1