Toon posts:

PSX Smackdown Topic. PSX leeft nog.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat de PSX nog niet voorbij is zagen we met het spel de italian Job. maar wwf smackdown mag er ook wezen.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecritics.com/screenshot_gallery/smackdown/smackdown_01_lg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psxgamer.com/images/games/wwfsmackdown201.jpg

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

WWF Smackdown 2 is zlefs nog cooler, met een Hell in a Cell optie, TLC match optie, en nog tig coole dingen.
Heb allebei de spellen, maar vind Smackdown 2 wel leuker dan 1 vanwege de vele verbeteringen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:58

RKD

probeer maar eens met 4 vrienden een tag match :P dan kan je lol pas op :)

iRacing Profiel

• fw
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Met 4 mensen een Ladder Tag Match!! Nog meer lol die niet op kan :P

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

na 7 jaar is de psx toch echt wel verleden tijd hoor ;)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:39

Kettrick

Rantmeister!

PSX roelt

* Kettrick heeft laatst nog een 2e handsje gekocht, met een lading spellen en alles er op een aan :)

mening : Mensen die krap 1000 piek neertellen voor een spelcomputer met 1 spel erbij zijn ziek.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
de PSX is inderdaad een geweldig systeem, ik speel zelf ietwat andere spellen dan waar het hier tot nu toe over ging.

Voornamenlijk manga en rpg
1. chrono trigger
2. chrono cross
3. Final Fantasy 9 (ja xI is er al)
4. de Vampire / Darkstalkers series

De psx is nog lang niet uitgeteld!

Verwijderd

Ik heb nu een PS2 waar ik zeer tevreden over ben, heb 180 spellen en ze zijn te gek maar ik heb er spijt van dat ik mijn PSX heb verkocht. Nu heb ik er eentje van een vriend geleend want ik kan toch echt niet zonder, al was het alleen maar om nog eens THPS1&2 te kunnen spelen.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 06 november 2001 20:15 schreef Pirm1 het volgende:
Ik heb nu een PS2 waar ik zeer tevreden over ben, heb 180 spellen en ze zijn te gek maar ik heb er spijt van dat ik mijn PSX heb verkocht. Nu heb ik er eentje van een vriend geleend want ik kan toch echt niet zonder, al was het alleen maar om nog eens THPS1&2 te kunnen spelen.
180 spellen voor de ps2.. ok dan :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 20:48 schreef Marv het volgende:

[..]

180 spellen voor de ps2.. ok dan :)
vreemd ja...zover ik weet ZIJN er nog lang geen 180 spellen voor de PS2. Nog niet eens 80 waarschijnlijk :?

Maarruh, waarom spijt van je PSX verkocht? PSX spellen draaien bij mij ook allemaal op de PS2 hoor.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hij zal wel bedoelen dat hij die 180 spellen van PSX speelt op zn PS2, denk ik....

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:08 schreef MrRudi het volgende:

[..]

vreemd ja...zover ik weet ZIJN er nog lang geen 180 spellen voor de PS2. Nog niet eens 80 waarschijnlijk :?

Maarruh, waarom spijt van je PSX verkocht? PSX spellen draaien bij mij ook allemaal op de PS2 hoor.
Het zijn er toch echt 180, er zijn er 5 origineel en de rest mag ik eigenlijk niet over praten hier. In totaal zijn er al meer dan 300 spellen beschikbaar voor de PS2. Dat geldt hetzelfde voor mijn PSX spellen en die draaien nog niet echt fantastisch met een NEO2 chip. Het is ff wachten tot de NEO4 wat cheaper wordt en dan kan ik wel alles spelen op mijn PS2

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Hehe :P
180 spellen... dan krijg je volgens mij zo'n PC effect... je hebt zoveel spellen dat je er bijna geeneen fatsoendelijk bekijkt en de tijd gunt -> dat je er maar 1 of 2 leuk vind :)
(zo ging dat bij mij bij de pc... had veel spellen en ze zullen allemaal wel leuk zijn maar ondanks dat je zoveel spellen hebt speel je er maar 1 of 2 :) )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Precies, zo is het idd. Ik speel alleen nog maar THPS3 :9
En verder.....af en toe GT3, ESPN Int. Track&Field en dat was het zo'n beetje.
Pagina: 1