Dat de PSX nog niet voorbij is zagen we met het spel de italian Job. maar wwf smackdown mag er ook wezen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
180 spellen voor de ps2.. ok danOp dinsdag 06 november 2001 20:15 schreef Pirm1 het volgende:
Ik heb nu een PS2 waar ik zeer tevreden over ben, heb 180 spellen en ze zijn te gek maar ik heb er spijt van dat ik mijn PSX heb verkocht. Nu heb ik er eentje van een vriend geleend want ik kan toch echt niet zonder, al was het alleen maar om nog eens THPS1&2 te kunnen spelen.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
vreemd ja...zover ik weet ZIJN er nog lang geen 180 spellen voor de PS2. Nog niet eens 80 waarschijnlijkOp dinsdag 06 november 2001 20:48 schreef Marv het volgende:
[..]
180 spellen voor de ps2.. ok dan
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Het zijn er toch echt 180, er zijn er 5 origineel en de rest mag ik eigenlijk niet over praten hier. In totaal zijn er al meer dan 300 spellen beschikbaar voor de PS2. Dat geldt hetzelfde voor mijn PSX spellen en die draaien nog niet echt fantastisch met een NEO2 chip. Het is ff wachten tot de NEO4 wat cheaper wordt en dan kan ik wel alles spelen op mijn PS2Op dinsdag 06 november 2001 21:08 schreef MrRudi het volgende:
[..]
vreemd ja...zover ik weet ZIJN er nog lang geen 180 spellen voor de PS2. Nog niet eens 80 waarschijnlijk![]()
Maarruh, waarom spijt van je PSX verkocht? PSX spellen draaien bij mij ook allemaal op de PS2 hoor.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq