Ultra-SCSI: 7 devices + de kaart zelf
Wide-SCSI: 15 devices + de kaart zelf
Dualchannel kaarten: 31 devices + de kaart zelf
Virussen? Scan ze hier!
op USCSI of SCSI2 passen 8 apparaten (id 0-7), dat is inclusief controller, effectief 7 apparaten dus.
op UW/U2W/U160 passen 16 appraraten (id 0-15), ook dat is weer inclusief controller dus hou je 15 plekken over.
Meestal zijn de controllers gecombineerd, dus dat je SCSI2 en U2W op dezelfde controller hebt zitten. Dan heb je 16 id's. Maar op SCSI2 apparaten kun je maar id t/m 7 instellen.
Dus dan hou je plek voor:
max 7 scsi2/uscsi apparaten
max 15 uw/u2w/u160 apparaten
Ik ben pas een paar maanden met dat scsi gebeuren bezig dus exqueeze me als er foutjes in zitten
op UW/U2W/U160 passen 16 appraraten (id 0-15), ook dat is weer inclusief controller dus hou je 15 plekken over.
Meestal zijn de controllers gecombineerd, dus dat je SCSI2 en U2W op dezelfde controller hebt zitten. Dan heb je 16 id's. Maar op SCSI2 apparaten kun je maar id t/m 7 instellen.
Dus dan hou je plek voor:
max 7 scsi2/uscsi apparaten
max 15 uw/u2w/u160 apparaten
Ik ben pas een paar maanden met dat scsi gebeuren bezig dus exqueeze me als er foutjes in zitten
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
[/quote]
Een paar maanden en dan nog fouten? tsk tsk

kijk... als je nu zei... een paar dagen dan ok.. vergeven als je een foutje maakt
[/quote]
Een paar maanden en dan nog fouten? tsk tsk
kijk... als je nu zei... een paar dagen dan ok.. vergeven als je een foutje maakt
Verwijderd
nee fout bij dual channel kan je max 30 dingen aansluiten per channel 1 controllerOp dinsdag 06 november 2001 11:54 schreef wildhagen het volgende:
Ultra-SCSI: 7 devices + de kaart zelf
psies! maar die heeft ie vast nietOp dinsdag 06 november 2001 19:18 schreef victorb het volgende:
nee fout bij dual channel kan je max 30 dingen aansluiten per channel 1 controller
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1