Toon posts:

foutmelding Koe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Eindelijk heb ik besloten ook mee te doen met dit lollige projectje. Nu heb ik alleen een klein probje. Het programma draait en graast (volgens mij). Ik zie alleen telkens de volgende foutmelding;
Network::open error - sleeping for 3 seconds
network::failed te resolve name "Euro.V27.distributed

wat doe ik hieraan? wat gaat er fout? hoe doe ik het goed?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Iets meer info is wenselijk. Kan je wel url's resolven? Zo te zien niet namelijk. Misschien dat je achter een proxy zit ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
ik zit achter een vuurmuurtje... Chips, dat is natuurlijk de grap. Sorry mensen, dat muurtje doet zijn werk zo goed dat ik hem maar al te vaak vergeet....

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 11:25 schreef Mauritz het volgende:
ik zit achter een vuurmuurtje... Chips, dat is natuurlijk de grap. Sorry mensen, dat muurtje doet zijn werk zo goed dat ik hem maar al te vaak vergeet....
Geeft niets, het kan iedereen gebeuren :)

Welkom bij de club in ieder geval en hopelijk vind je een gaatje door de firewall >:)

Verwijderd

Topicstarter
een gaatje in de vuurmuur was zo gevonden. Geen probleem. Nu zie ik echter dat de client telkens een instelling veranderd. Namelijk Buffer and buffer update options/load-work precedence. Deze wil ik dus op RC5,OGR=0,CSC=0,DES=0 zetten. Iedere keer dat ik dit doe en in main menu de handel save springt ie toch weet terug op ORG,RC5,CSC=0,DES=0

Volgens mij heeft hij dus een ORG pakketje binnengesnoept.. hoe verhelp ik dit probleem?

Is er trouwens ook een animatieicoontje beschikbaar (eentje die aan het grazen is bijvoorbeeld, staat wel zo gezellig)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Typo gemaakt? Of misschien staat je dnetc.ini op read only, dat meot je dan ff weghalen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
euh, sorry maar wat is Typo? typefoutje misschien? heb het ondertussen een paar keer gedaan maar volgens mij geen typefoutjes gemaakt. Ik heb het nu rechtstreeks in de .ini gewijzigd, ookk hier stond het fout (deuh). Hij stond niet op 'alleen lezen'. Hoe kom ik nu van mijn OGR pakketje af?

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost. Heb ff nieuwe instal van de koe eroverheen gesmeten, instellingen opnieuw en rc5jes grazen

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Als je alleen RC5 wil kraken, gewoon buff-in.ogr weggooien en OGR=0 neerzetten in de ini ......

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gewoon laten staan die OGR. Kan geen kwaad. Bij RC5 is de voorsprong groot genoeg en bij OGR worden we bijna ingehaald.
Daarnaast kan je beter maar een buffertje OGR hebben. Kan nooit kwaad.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1