Je bedoelt de APX 4620 zeker?
Ik heb er zelf twee setjes van gekocht (1tje voor mezelf en 1tje voor me pa) een aantal jaar geleden en ze bevallen prima. De bass is werkelijk heel goed, de treble had iets helderder gekunt maar op de hogere volumes trekt dat nog aardig recht. Gewoon goed geluid, zeker voor de prijs die ze er tegenwoordig slechts voor vragen.
Hij heeft wel een paar nadeeltjes: zo regelt de bass knop rechtstreeks het volume van de subwoofer. Tis natuurlijk ook een effectieve manier om de bass te regelen, maar wel een beetje een cheap method. Verder kun je de koptelefoon uitgang doorlussen van je geluidskaart naar het frontje van de speakers maar dat levert imho best wel wat ruis op, dus m'n koptelefoon plug ik altijd ook maar rechtstreeks in op de geluidskaart. En hetzelfde voor de microfoon uitgang. Hierdoor gaan de boxen zelfs echt ruisen dus die heb ik er standaard al niet eens inzitten.
Verder was bij mij een pootje van de subwoofer na een jaartje los getrild, maar dat was met een beetje lijm zo te verhelpen. Verbaast me ook niet echt trouwes, ik heb 'm vaak genoeg echt hard aangehad (dat de trap en de deuren in het hele huis meetrillen) en ik gebruik dat ding ook als voetenbankje
De 3d knop geeft ook nog wel een leuk effect trouwes... als je 'm op een kwart zet lijkt het stereobeeld toch net ff wat meer naar links en rechts te verschuiven. Als je 'm te ver openzet klinkt alles echter weer heel spacey dus die knop moet je wel met mate weten te gebruiken en in combinatie met de 3d effecten van een SB live krijg je trouwes helemaal funky geluiden

(niet dat ik die zooi normaal gesproken aan heb staan).
Tsja, voor 185 piek is het qua prijs/kwaliteit gewoon een geweldig setje imho. Ik vond het geld wat ik er voor neer heb gelegd (350) het al waard. Er stond een tijdje geleden ook nog een stukje over op de frontpage. Moet je daar maar ff zoeken, daar heb ik er ook nog een heel stuk over zitten typen