Ik zat gisteren een reactie te schrijven op een serieuze vraag van iemand hier duidelijk nieuw was. Goeie vraag over domeinkapingen. Hij had hem in het verkeerde forum gepost, en het topic was terecht verplaatst. Maar achteraf bedacht ik me dat die user zijn thread, en alle reacties daarop, nooooit meer terugvindt. Jammer van de moeite.
Je kunt ze 100 keer verwijzen naar faq's of de search (als 'ie het doet), maar ik denk dat jullie ervaring ook wel is dat dat niet (goed) werkt.
Is het een idee om een pagina te maken met een lijst met alle verplaatste topics er op? Als een thread door een mod verplaatst wordt, zou er automagisch een link op die pagina moeten komen naar die thread. Iedereen kan dan in een oogopslag zien waar z'n topic heen is. Zelfs nOObs.
In elk forum een linkje "post kwijt?", werkt volgens mij als een trein.
Je kunt ze 100 keer verwijzen naar faq's of de search (als 'ie het doet), maar ik denk dat jullie ervaring ook wel is dat dat niet (goed) werkt.
Is het een idee om een pagina te maken met een lijst met alle verplaatste topics er op? Als een thread door een mod verplaatst wordt, zou er automagisch een link op die pagina moeten komen naar die thread. Iedereen kan dan in een oogopslag zien waar z'n topic heen is. Zelfs nOObs.
In elk forum een linkje "post kwijt?", werkt volgens mij als een trein.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!