Verplaatste postings... een idee?

Pagina: 1
Acties:

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Ik zat gisteren een reactie te schrijven op een serieuze vraag van iemand hier duidelijk nieuw was. Goeie vraag over domeinkapingen. Hij had hem in het verkeerde forum gepost, en het topic was terecht verplaatst. Maar achteraf bedacht ik me dat die user zijn thread, en alle reacties daarop, nooooit meer terugvindt. Jammer van de moeite.

Je kunt ze 100 keer verwijzen naar faq's of de search (als 'ie het doet), maar ik denk dat jullie ervaring ook wel is dat dat niet (goed) werkt.
Is het een idee om een pagina te maken met een lijst met alle verplaatste topics er op? Als een thread door een mod verplaatst wordt, zou er automagisch een link op die pagina moeten komen naar die thread. Iedereen kan dan in een oogopslag zien waar z'n topic heen is. Zelfs nOObs. :)
In elk forum een linkje "post kwijt?", werkt volgens mij als een trein.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Kan je dan niet beter een mailtje sturen naar de user waar zijn topic staat, die faq wordt nooit gelezen, dus een stickie naar die pagina van jou denk ik ook niet.

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:10

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Het gaat er meer om dat je een centrale plaats hebt om te zoeken naar je verdwenen post (liefst met een paar flinke duidelijke verwijzingen er naar toe).
Ervaren users weten hun thread meestal wel weer te vinden, maar ik denk dat veel onervaren users door de bomen van de vele fora, threads en opties het bos niet meer zien. Ze snappen niet waar hun post is, posten opnieuw, etc.

Een automatisch gegenereerd emailtje is ook geen slecht idee trouwens.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Da tmailtje is al vaker voorgesteld, maar er is nooit iets mee gedaan.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 06 november 2001 11:52 schreef Da Joker het volgende:
Da tmailtje is al vaker voorgesteld, maar er is nooit iets mee gedaan.
Nu wordt er zeker nix meer aan gedaan, aangezien we het met android wel kunnen vergeten....

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:53 schreef Uitvreter het volgende:
Maar achteraf bedacht ik me dat die user zijn thread, en alle reacties daarop, nooooit meer terugvindt
Nou als de search strakkies ;) weer normaal werkt kan -ie gewoon, net als iedereen op zijn eigen naam klikken en voila, daar staat zijn verplaatste topic. Dus wat is het probleem hiero :?

Verwijderd

je zou ook een verplaatst postje nog wel op de oude pagina kunnen laten staan, netzoals bij een slotje, en dat ie bv na 1 dag automatisch daar weggaat. Zorg dat als je hem via die pagina openmaakt er komt te staat dat ie verplaatst is en waar je hem nu kunt vinden :)
Pagina: 1