Lek geheugen in windows ME!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:41
IK heb een vraagje WINDOWS ME heeft een lek geheugen omdat die niet al het geheugen vrijgeeft als je iets afsluit dus na ongeveer 2 uur moet ik me pc resetten om het geheugen leeg te maken zodat die weer sneller is.
is er geen andere oplossing voor dit probleem aan de hoeveelheid geheugen en me pc ligt het niet want er zit genoeg in dus.

Verwijderd

ja heb een hele goeie oplossing
winme eraf flikkeren en een fatsoenlijk os erop zetten

• fransf
zou windows XP het niet meer hebben of heeft windows 98 Me het ook niet dat probleem!!!!!

Verwijderd

Dan moet je eens zoeken naar geheugen boosters. Ik weet niet zeker maar rambooster was wel een goede.
http://download.cnet.com/downloads/0-10102-100-1400043.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.1400043

Verwijderd

ik heb met me win98 win2k en winxp daar geen problemen mee gehad heb winme precies 3 dagen gedraaid maar er zitten my veel te veel bugs in

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Op dinsdag 06 november 2001 10:39 schreef fransf het volgende:
zou windows XP het niet meer hebben of heeft windows 98 Me het ook niet dat probleem!!!!!
Huh? Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar XP heeft geen geheugenlek iig, 98 ook niet, maar gaat er ook niet echt goed mee om.

• fransf
wat gebeurde er dan met je windows ME?????????

• fransf
Hoe werkt rambooster precies kan iemand me dat uitleggen???

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:46 schreef fransf het volgende:
Hoe werkt rambooster precies kan iemand me dat uitleggen???
Die maakt het geheugen vrij die windows niet (meer) gebruikt. Precies jou probleem volgens mij.

• fransf
ja oke maar doet dat programma dat zelf of moet ik iets doen???????????????

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

je moet zorgen dat je alle windows update's heb gedownload en gedraaid.. daar zitten altijd dat soort fixes in...

en ik heb ME ook 3 weken gedraaid... het zuigt...og 98(se) of 2000/XP....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 16:54

Neowam

[Booting...]

Newbie... :?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik ken jouw probleem, en dat met een amd 1ghz + 384 mb ram :( ik kon na twee uur geen enkele mp3 nog mijn muis bewegen zonder dat die hele zooi ging haperen. Rebooten en alles ging weer lekker en dat om de twee uur ;(

Heb dus gewoon winxp gekocht en sinds dien geen problemen meer :) Stabiel als de pest..na 2 weken nog geen blauw scherm!!!! en nog nooit een reboot gedaan wegens geheugen problemen :P

Gewoon kopen dus!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oud nieuws.. :Z :z

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:48 schreef fransf het volgende:
Je moet hem installeren. Hij draait dan op de achtergrond mee. En volgens mij kun je zelf geheugen vrij maken (met een knop) en het automatich laten doen (om het half uur bijv.)
En bij mij werkte het wel goed. Ik hoefde in iedergeval mijn pc niet meer opnieuw op te starten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 06 november 2001 10:48 schreef fransf het volgende:
1 vraagteken is vrijwel altijd voldoende ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:53 schreef tarzan24 het volgende:
Newbie... :?
Post dan niks. We zijn niet allemaal zo slim als jou. |:(

Verwijderd

neem memturbo veel beter dan rambooster kan bv memory bij opstarten helemaal schoonmaken en je kan een minimum memory instellen dat ie bv bij 25mb gaat schoonmaken
Ik heb hem op win me en gebruik hem all een paar jaar (ook op win 98) en heb nooit problemen ermee gehad
Op www.astalavista.box.sk moet je zoeken voor memturbo kan je de full version downloaden geen crack geen niets gewoon de fulle versie :)
rambooster sux vergeleke deze >:)

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:28
Rambooster kan het oplossen ja! Want WinME zet het niet automatisch terug
Pagina: 1