vraag over cursussen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:59

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

hier op het bedrijf willen ze ons wat certificaten laten halen omdat klanten er veel naar vragen (we programmeren asp/php met mysql/sql-server)

en nu weet ik dat je voor asp MCSD hebt.

maar wat heb je voor SQL?
en heb je voor PHP ook certificaten???

en die MCSD certificaten, hoeveel zijn er dat en hoelang ben je ongeveer bezig met het studeren op 1 certificaat (we kunnen dus al vrij goed programmeren) en iedereen hier heeft HBO opleiding (HTS, HEAO)

• Haywire
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2025

Haywire

Voor SQL-server kun je eens bij InfoSupport kijken. Ik heb daar vorige week naar volle tevredenheid een cursus COM gedaan en ik zie op hun homepage (http://www.infosupport.com) dat ze ook cursussen voor SQL Server aanbieden. Ik ben niet zo thuis in databases, maar ik kan me voorstellen dat je klanten ook wel geloven dat je met andere SQL's kan werken als je een certificaat voor SQL Server hebt. Verder zijn die lui erg Microsoft-georienteerd. PHP ben ik er in elk geval niet tegengekomen.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 13:34 schreef Haywire het volgende:
Voor SQL-server kun je eens bij InfoSupport kijken. Ik heb daar vorige week naar volle tevredenheid een cursus COM gedaan en ik zie op hun homepage (http://www.infosupport.com) dat ze ook cursussen voor SQL Server aanbieden. Ik ben niet zo thuis in databases, maar ik kan me voorstellen dat je klanten ook wel geloven dat je met andere SQL's kan werken als je een certificaat voor SQL Server hebt. Verder zijn die lui erg Microsoft-georienteerd. PHP ben ik er in elk geval niet tegengekomen.
Ummm www.brainbench.com die geven certificaten uit

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Voor sqlserver zou ik je sterk adviseren een cursus bij computrain te nemen, heb zelf 5 daagse cursus implementing gedaan, was zeer goed! Collega van mij heeft ook nog tuning gedaan en was daar ook zeer over te spreken.

De cursus sluit direct aan op microsoft certificaten.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:59

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
en voor php is er niks?