Toon posts:

viper 770 op een asus p4b??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waarom mijn viper 770 niet op een asus p4b mb werkt??

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Je viper staat op AGP 2x en je bord op AGP 4x?

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 20:29

WarPuppy

Electronic Technology

Geen idee :?

Doet een andere videokaart het wel erin dan :?
Ma idd, er zit naar mijn weten een jumpertje op je Viper, als je die veranderd, draait ie op AGP4x, moet je even kijken hoe het moet (*hint* handleiding).

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op dinsdag 06 november 2001 11:14 schreef WarPuppy het volgende:
Geen idee :?

Doet een andere videokaart het wel erin dan :?
Ma idd, er zit naar mijn weten een jumpertje op je Viper, als je die veranderd, draait ie op AGP4x, moet je even kijken hoe het moet (*hint* handleiding).
Of even in je bios je AGP setting op 2x zetten. Misschien doet ie het dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
een andere video kaart werkt wel.. en ik heb in de bios agp 2x gezet.. handleiding van de videokaart ben ik kwijt.. enne de video kaart werkt wel op een andere pc.. dus.. ??
in ieder geval bedankt allemaal!! :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:59

Bene

list incomprehension

[ Hier stond onzin ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op dinsdag 06 november 2001 14:06 schreef KCMN het volgende:
een andere video kaart werkt wel.. en ik heb in de bios agp 2x gezet.. handleiding van de videokaart ben ik kwijt.. enne de video kaart werkt wel op een andere pc.. dus.. ??
in ieder geval bedankt allemaal!! :)
Handleiding is ook te downloaden hoor. Zoek maar even op http://www.diamondmm.com en dan onder support ofzo.

Verwijderd

Was er niet laatst een nieuwsbericht dat AGP2x kaarten niet in P4-borden kunnen wegens voltageverschillen (5V ipv 3V olfoz)???!

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op dinsdag 06 november 2001 14:19 schreef BBL the 2nd het volgende:
Was er niet laatst een nieuwsbericht dat AGP2x kaarten niet in P4-borden kunnen wegens voltageverschillen (5V ipv 3V olfoz)???!
Ik kon me ook vaag zoiets herinneren ja, kon het bericht alleen niet meer vinden.

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 21:02

Sjod

Ik ben goed luisterend

Dat klopt je kunt zelfs je moederbord ermee opblazen (AGP Slot) :?

Verwijderd

Een viper770 kan gewoon op AGP4x draaien hoor, dus dat kan zeker geen probleem zijn. Die kaart had bij mij altijd wel problemen met een geheugen dimm in het eerste bankje, na het zetten van het geheugen in 2 en 3 ipv 1 en 2 werkte het toen wel, ik dacht eerst dat het aan mijn mobo lag, maar op een asus p3b-f was het precies hetzelfde, dus probeer dat anders is.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op dinsdag 06 november 2001 15:35 schreef eelcoz het volgende:
Een viper770 kan gewoon op AGP4x draaien hoor, dus dat kan zeker geen probleem zijn. Die kaart had bij mij altijd wel problemen met een geheugen dimm in het eerste bankje, na het zetten van het geheugen in 2 en 3 ipv 1 en 2 werkte het toen wel, ik dacht eerst dat het aan mijn mobo lag, maar op een asus p3b-f was het precies hetzelfde, dus probeer dat anders is.
Een viper kan idd wel op AGP4x ja, maar dat moet je wel met een jumper goed zetten, en als je de viper op 2x laat staan en je mobo doet 4x heb je toch wel een problempje hoor. En er was idd iets met TNT2 kaarten op een P4 bord.
Pagina: 1