Toon posts:

Keyboard Mouse Switch???

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken naar een switch die alleen de keyboard en de mouse (USB en PS/2) kan switchen. En dus geen monitor. Weet iemand of die te koop zijn?

Ik vindt namelijk een gewone KVM switch wel erg duur en ik denk dat zo'n switch een stuk goedkoper moet worden zonder die Monitor switch erin.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28
Of je een KVM zonder Monitor aansluiting kan kopen geen idee. Denk het niet want zo'n kvm is toch voornamelijk bedoeld voor minder zooi op je werkplek en mijn monitor neem nog steeds de meeste plaats in.

Maar je kan een KVM best wel goedkoper krijgen. Ik heb een KVM gekocht voor DM 30 en de bijbehorende kabels voor DM 40 bij Atelco, dus met de prijs valt het wel mee. Misschien dat je ergens in Nederland deze ook kan kopen. Het is gewoon een handgeschakeld kastje (ziet er hetzelfde uit als een eenvoudige printerswitch)

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk alleen de keyboard switch nodig. Dus een simpele ps/2 switch. Kan ik die anders zelf niet maken? Weet misschien iemand waar je daarvoor schema's zou kunnen vinden?

Verwijderd

zelf maken? Sloop dan die oude KVM... :+