Toon posts:

Iemand ervaring met Scarlet ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 3 maanden geen gebruik kunnen maken van m'n ADSL-verbinding door gekl**t van KPN, krijg ik geen abbonnementsgeld terug van Planet ...

Daarom hebben we besloten toch over te stappen op een andere provider en Scarlet lijkt me erg aantrekkelijk ...
Is er iemand die enige ervaring heeft met Scarlet (en ook op het gebied van hun service bij evt. storingen aangezien deze bij KPN erg gering is) ???

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
volgens mij zijn er weinig tot geen mensen met scarlet hier op GoT :)
Scarlet gaat via BBned en als je nog wilt bellen via KPN dan moet je telefooncentrale line-sharing ondersteunen. Aangezien er (nog) bagger weinig centrales line-sharing hebben zou je een 2e lijn moeten nemen a 35 per maand met een jaarcontract, 420 gulden + 100 gulden aansluitkosten.. niet echt goedkoop dus :o

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Ik heb Scarlet met bbned. Linesharing wordt nu uitgezocht.
Verbinding is goed, stabiel, heb 't nu sinds een paar weken en nog geen enkele storing.
Over Scarlet zelf kan ik mij beter maar even niet uitlaten. Qua support weet ik niet, heb ik ze niet voor nodig gehad, maar hoe de hele aanvraag procedure ed. is gegaan was op z'n zachts gezegt nogal knullig, vol met leugens. "Line sharing is absoluut mogelijk bij u". "oh uw telefoon doet het niet meer. Nee klopt, zodra u de adsl splitter er tussen heeft hangen werkt het weer". Is gelul, heeft er niks mee te maken. Hoorde ik dus ook later van een andere medewerker. Modem opsturen was blijkbaar ook heel moeilijk, heeft 2 weken geduurt voordat ik 'm had. Naja kan beter maar stoppen.
Oh mailserver ed weet ik niet, heb ik nog steeds geen info over....
Maar de verbinding is goed :)

PS heeft me ongeveer 6 uur aan de telefoon hangen gekost in totaal voordat het dus up en running was, aanvraag heeft 2 maanden geduurt. Ze zijn nu aan het uitzoeken (nu al.... :() of ik via linesharing kan bellen, of dat ik een nieuwe aansluiting moet nemen...

Exact expert nodig?