Mxstream was weer is dood

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Grappig zeg moet je eerst je modem weer terug bouwens naar VPN van de KPN. Doet je internet het nogsteeds niet. Dan zet je je modempie weer terug op PPP. En MAGIE! De medewerker van KPN was er helemaal stil van. En vroeg hoe ik het nou eigenlijk had gedaan. Gelukkig weten die Techluitjes dat PPP gewoon beter is. Nog meer mensen die problemen hebben gehad?

Op netwerk troubleshouting vanwege ppp/vpn

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:18
Er was een landelijke ADSL (MxStream) storing en dan werkt het nu eenmaal niet.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:37
Hier werk het prima sinds 9.30 daarvoor deed het niets

* boswandeling woont leiden in de merenwijk

Verwijderd

Hier is ie ook weer terug.. sinds kwart voor 10 zoiets... (Terneuzen)

Verwijderd

Heheh ben blij dat ik toch onder de luie studenten behoor die tot minstens 10u in bed liggen ... heb je geen last van de adsl storingen :P

Verwijderd

Om 7 uur had ik al last van die storingen :(:(:(:(

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 03:57
jah pleuriszooi. Ik wou nog ff een paar downloads aanzetten voordat ik naar me werk ging, mooi niet dus. Door die baggerzooi ben ik nu wel mooi een dag downloaden kwijt!

• yrew
  • Laatst online: 09:24
Het schijnt dat bij bepaalde kaarten in de telefoonkastjes de buffer vol loopt. Als deze vol is moet hij handmatig gereset worden. Ze zijn nu bezig met test-software en dat loopt nu al een week goed. Zodra de test gelukt is wordt het landelijk geimplementeerd.

Hoe ik dit weet ???

Nou als je een week lang elke dag, voor het ontbijt, na het ontbijt, voor de lunch, tijdens de lunch na de lunch voor het avondeten belt met kpn omdat mxstream het weereens niet doet, ja dan kunnen ze je na een week eindelijk het bovenstaande concluderen.

Groetjes

• TheDjasp
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Op dinsdag 06 november 2001 10:28 schreef mrjoint het volgende:
jah pleuriszooi. Ik wou nog ff een paar downloads aanzetten voordat ik naar me werk ging, mooi niet dus. Door die baggerzooi ben ik nu wel mooi een dag downloaden kwijt!
Misschien moet je gewoon gaan sue-en?

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Verwijderd

Jep mijnes was ook ff down... maar nu weer up (me website doet het dan ook weer... alleen erg traag omdat audiogalaxy blijkbaar iemand staat te bedienen van mp3's :(:(:()

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

aaaach wat zielig nou... gelukkig hangt de rest van je leven niet van die ene dag downloaden af he :{

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar sinds ik Mxstream heb (februari) is dit de enige storing die ik tot nu toe gehad heb... En ik heb er geeneens last van, ik merkte alleen dat ik vanochtend was gedisconnect. FF reconnecten, en weer gewoon gaan met die banaan.

Ik denk dat mxstreamers zich in hun handen mogen knijpen met zown stabiele verbinding. (ik noem een sjello dat loopt te kutten, @home in sommige regio ;) )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• yrew
  • Laatst online: 09:24
het enige waar ik tot nu toe in geknepen heb is mijn telefoon. Ik heb toch zeker een online percentage van pak hem beet 25 % !!!

Groetjes

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 10:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar sinds ik Mxstream heb (februari) is dit de enige storing die ik tot nu toe gehad heb... En ik heb er geeneens last van, ik merkte alleen dat ik vanochtend was gedisconnect. FF reconnecten, en weer gewoon gaan met die banaan.
Raar, ik hoefde helemaal niet te verbinden, ik was nog gewoon connected (Linux server met ADSL basic van XS4ALL)
(uptime 207 uur..)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op dinsdag 06 november 2001 10:33 schreef freewilly het volgende:
Jep mijnes was ook ff down... maar nu weer up (me website doet het dan ook weer... alleen erg traag omdat audiogalaxy blijkbaar iemand staat te bedienen van mp3's :(:(:()
Helemaal mee eens hoor ik heb nooit problemen met adsl. Ik hoor hier ook vrijwel nooit klachten over de techniek van ADSL ja trage levering maar dat is bekend bij KPN daarna werkt het wel zonder problemen

Verwijderd

Er was een landelijke ADSL storing bij planet internet, staat op hun site vermeld.
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/
Deze is ondertussen opgelost.

Verwijderd

IK heb dus VAAK last van storingen...

PACKAGE LOSS
En hoge ping tijden binnen het domein zelf...

KPN MXSTREAM HELPDESK :r ze weten echt niks, willen je nooit helpen hebben altijd van die domme uitspraken zoals:
"wij ondersteunen geen pingtijden" DAMN |:( en ook "ja packageloss... Kunt u de 10mb dile downloaden van XS4all, via FTP, U weet toch wel wat FTP is?... |:("

En kom je dus met technische dingen aankakken waarom DNS resolving traag gaat, of waarom plaatjes in webpagina's niet of pas na 5 keer reloaden opengaan...

Dan blijven ze zeggen "Nou als u de file van xs4all met 20KB/sec of meer kan downloaden is de verbinding goed"

GODGLOEIENDE... |:( zijn ze nou echt achterlijk... :( als ik binnen het domein werk moet ik gewoon mijn 512Kb/sec kunnen benutten... rekening houdend met 3% overhead van TCP/IP en 10% ATM cellen... dus 83% effectiviteit over 512kb/sec Maar als ik zou ver al ben met uitleggen begrijpen ze het al niet meer...

Ik heb al menig helpdesk mederwerker boos gekregen.... 2 keer een buitelander aande telefoon die hing gewoon op :( Naja geen goed woord over KPN...

Bel je daarna XS4all, die gasten hebben er echt verstand van, die willen je helpen, laten je uitpraten, en begrijpen het probleem en HELPEN JE...

Maar KPN :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bovenstaande is een uiterste, die je _denk_ ik niet snel zal tegenkomen. Mxstream heeft gewoon een goede naam, veeeel beter dan kabel in het algemeen, hoewel de techniek nieuwer is.

Maar over KPN ben ik het eens, XS4All heeft wel gewoon een goede en kundige helpdesk over het algemeen. (Niet dat ik het vaak heb hoeven bellen, omdat het altijd goed gewerkt heeft.) Alleen in het begin met het leveren waren een aantal probleempjes, maar dat is toen ook professioneel en vriendelijk opgelost :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Mijn begin:

Ik kreeg mijn modem etc thuis...
Had nooit een brief gehad met daarin mijn user naam en passwd (van KPN)
Veel moeite om hier achterheen te gaan...

1 Jaar lang bijna elke dag package loss, pingtijden binnen het domein vaak gemiddeld 600ms, en vaak dagen geen verbinding, wegvallen van de verbinding en enorme fluctuaties in doorvoersnelheden...

Ik toen rondvragen in de omgeving, iedereen die ik ken had er last van... KPN zei: er is NIKS aan de hand... weet je hoe frustrerend het is als je in die tijd 5 brieven schrijft, ongeveer 3 keer per week aan de telefoon alleen al met MXSTREAm hangt en dan een half uur in de wacht altijd staat, en je dan een medewerkertje aan de telefoon krijgt die zegt "er is niks aan de hand, U bent de enige", of die van: "heeft u een firewall?, ikke: JA natuurlijk" Mijnheer dat is het probleem, deistalleer uw firewall |:( Whatever... "zeggen ze ja het is onmogelijk om uw computer binnen te komen dan moeten ze eerst langs 2 centrales..." WHATEVER |:( damn echt slim zijn ze niet he :(

Verwijderd

Het grappige is dat elke keer dat ik melding doe dat er storingen zijn in mijn verbinding (en zij me niet geloven) dat er dan tot nu toe ALTIJD binnen een week er een grote storing is :) Heb ik ze nog is gezegd maar ze luisteren echt niet... de suckers...

Ohja en weet je als je 125Mbit door de lijnen heenjaagd leg je heel Mxstream plat :o

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
Op dinsdag 06 november 2001 10:49 schreef blackd het volgende:

[..]

Raar, ik hoefde helemaal niet te verbinden, ik was nog gewoon connected (Linux server met ADSL basic van XS4ALL)
(uptime 207 uur..)
Dat jou PC connected is met je modem wil nog niet zeggen dat je modem ook nog verbinding heeft met iets anders :)

Verwijderd

ik heb mxstream sinds het begin van de pilot en ben er eigenlijk best te vreden over!
In het begin waren er best veel probs, maar de KPN heeft er veel aangedaan om die op te lossen. Oh een keer lag mxstream er een weekend uit. Toen kreeg ik een maandabbonement vergoed !

trouwens ik heb niks gemerkt van de problemen vanochtend, hiero heeft mxstream de hele nacht aangestaan??

Verwijderd

Ik heb ook sinds het prille stadium van KPN mxstream en moet zelf zeggen aangezien ik 2 keer maar contact heb gehad met KPN engeen echte kritieke problemen heb gehad, geen slecht woord over deze dienst van de KPN heb. En had ik er eentje ff XS4all bellen en alles was dezelfde dag nog in orde.

-KoD-:
Ik vind jou verhaal deels ongeloofwaardig eerder het zwart maken van de KPN omdat ze misschien een monopolie hebben (allthans zo komt het over). Want je zegt zelf dat het een en al ergernis is dan ben je toch eingelijk |:( (stom) om het te houden doe je a) ontbinding van je contract of b) na een jaar je abbo op zeggen, want je zegt dat het nooit heeft gewerkt (ping van 600ms kan je de meeste pagina's niet mij bekijken) en tal van andere problemen. (no flame, maar ik vind het verhaal te "opgepompt".

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:11
ik heb maar één keer een probleem gehad: 12 uur landelijke storing op de dag dat ik het met een linux-servertje aan het aanleggen was. Tja, dan wil je de fout toch wel bij jezelf leggen hoor, dat was ff goed zweten. Maar toen ik na een paar uurtjes slaap keek, bleek de verbinding tot stand gekomen te zijn. En dat was de laatste storing eigenlijk die ik heb meegemaakt. Ik heb NIETS te klagen over ADSL, behalve dan dat 6kilobyte/sec up best weinig is bij mxstream basic, maar ja, daar kies ik voor natuurlijk :)

Maareh....als je dit allemaal vervelend vindt, je kunt ook adsl via andere instanties verkrijgen hoor, kijk maar es op www.adslmetacrawler.com en doe een postcodecheck!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Is eerste keer dat ik eruit lig met adsl via Euronet.
nog nooit plat gelegen sinds ik ADSL heb genomen, maar baalde wel vanmorgen toen ik hier nog wat aan het tikken was. ;)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=4]

Verwijderd

Ahh, shit, vandaar dat mijn dl niet af was toen ik wakker werd :)
Niet disconnected, wel een errortje, maar ja, heb ik vaker.

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 08:56

RvE

Dit was voor mij de eerste storing in 3 1/2 maand(2692DK), en al ik zo is om me heen kijk. Chello, @home, Casema, kabelfoon. Dan mag ik helemaal niet klagen :)

Gtx

Everywhere you go you always take the weather with you

• Dracster
  • Laatst online: 27-06 19:16
Hey KOD ,

Inderdaad ik ken dezelfde problemen.
Ik ben nu al meer dan 4 jaar bezig in het netwerk beheer maar ik heb nog nooit zo'n LAME helpdesk aan de telefoon gehad als bij KPN.
Gelul over ping tijd garanderen we niet enzo. (PAUPERS)
Ik heb ook inderdaad testen gedaan binnnen het netwerk dus en dan bedoel ik zelfs nog in hetzelfde sigment en daar inderdaad 600ms ping tijden.
Nu is dat wel weer verholpen maar voordat je eindelijk tot iemand doordringt die er een beetje verstand van heeft ben je wel even verder bij KPN.

Dus met andere woorden KPN sucks behoorlijk.

Dracster

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 13:51 schreef Breez-r het volgende:
Ik heb ook sinds het prille stadium van KPN mxstream en moet zelf zeggen aangezien ik 2 keer maar contact heb gehad met KPN engeen echte kritieke problemen heb gehad, geen slecht woord over deze dienst van de KPN heb. En had ik er eentje ff XS4all bellen en alles was dezelfde dag nog in orde.

-KoD-:
Ik vind jou verhaal deels ongeloofwaardig eerder het zwart maken van de KPN omdat ze misschien een monopolie hebben (allthans zo komt het over). Want je zegt zelf dat het een en al ergernis is dan ben je toch eingelijk |:( (stom) om het te houden doe je a) ontbinding van je contract of b) na een jaar je abbo op zeggen, want je zegt dat het nooit heeft gewerkt (ping van 600ms kan je de meeste pagina's niet mij bekijken) en tal van andere problemen. (no flame, maar ik vind het verhaal te "opgepompt".
Naja dan geloof je me niet I do not care, ik heb sinds begin sept 2000 ADSL, hier in de buurt van LEiden....

Vanaf mijn aansluiting ging de hele procedure al fout, moest zelf overal achterheen etc... erg vervelend. Ook waren er problemen zelf met de manier van aansluiten bij mij met het doe-het-zelf-pakket (heb ik zelf opgelost) KPN kon het niet oplossen ja de grond openbreken en dan opnieuw bekabeling en ISRA maken...

Heb 1 keer gehad dat een hele week de verbinding weg was, precies toen ik raporten voor projecten moest opleveren |:(

Meedere malen dat een paar daagjes de verbinding weg was...
Vaak dat enkele uren of een gehele dag de verbinding weg was.

P2P naar andere MXstream klant op dezelfde centrale, pingtijden van gem. 600ms, uitschieters van 2000ms. Dit is pas sinds een maand of 3 opgelost.
Terwijl trace naar XS4all.nl zelf lagere pingtijden opleverder... routing zat dus echt niet lekker...

Vaak (lees bijna altijd) was er package loss van zo een gem. 15% binnen het netwerk segment (tot aan xs4all.nl). En pingtijden vooral rond 20:00 van zo een 200ms gemiddeld.
(pintijden horen tot alle tijden laag te zijn tot aan je ISP, dit doordat ISP genoeg bandbreedte heeft) ook kon je zien dat deze vertraging optrad op het UBN gedeelte. door trace uit te voeren van eigen computer (en van kennissen en vrienden hier uit de omgeving) tot aan xs4all en met Telnet sessie via MTR commando weer terug van xs4all naar eigen pc... om zo zeker te zijn waar het probleem ligt.

XS4all was op de hoogte van de problemen en gaven het toe terwijl KPN bleef ontkennen.

NU op het moment is het weer ok, afgelopen 3 dagen was het bal weer package loss etc...

Report for www.xs4all.nl [194.109.6.92]

Analysis: Node 'www.xs4all.nl' was found in 3 hops (TTL=252). It is a HTTP server (running Apache/1.3.9 (Unix)).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Hop | % Loss | IP Address | Node Name | Location | Timezone | ms | Graph | Network |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| 0 | | ######### | * | | | | #########
| 1 | | 195.190.241.75 | - | ?(Netherlands) | +1.0 | 23 | x-------- | UBN NL |
| 2 | | 194.109.5.65 | 32.ge-1-2-0.xr1.pbw.xs4all.net | ?(Netherlands) | +1.0 | 33 | -x----- | XS4ALL Internet BV |
| 3 | | 194.109.6.92 | www.xs4all.nl | ?(Netherlands) | +1.0 | 51 | ---x--- | XS4ALL Internet BV |
VisualRoute Report for www.xs4all.nl produced at 15:06 on 6 november 2001.
Roundtrip time to www.xs4all.nl (194.109.6.92) average = 51ms min = 21ms max = 94ms

En ik ga mijn contract niet ontbinden ik ga NO WAY inbellen met crappy 56K6... veels te duur

Verwijderd

Bij mij was het ook down, in eerste instantie dacht ik dat het probleem bij mij lag aangezien de verbinding was verbroken.
Ik opnieuw inbellen maar nog niets, reboot nog niets.
Kom ik vervolgens 5 minuten later weer beneden zie ik wel een waarschuwing in mijn firewall log staan. Raar dacht ik want wel verbinding maar geen data ontvangst, hoe komt die melding er dan :?

Maar dit was er aan de hand:
De problemen werden veroorzaakt doordat er vannacht nieuwe software werd geïnstalleerd die niet naar behoren bleek te werken. "De boel draaide helemaal vast", vat KPN-voorlichtster Martine Kooreman de problemen samen.

Het gevolg was dat het voor alle gebruikers van MxStream onmogelijk was om in te bellen. Onder meer de providers Planet Internet en XS4ALL bieden hun klanten de mogelijkheid om via MxStream een ADSL-abonnement te nemen.

KPN heeft het probleem verholpen door de oude software opnieuw te installeren. Hoeveel mensen er normaal tussen half vijf en half tien 's ochtends gebruikmaken van MxStream, kon Kooreman niet zeggen.
Maar kan gebeuren zo'n storing, heb er zelf amper last van gehad aangezien het erg vroeg al was opgelost :)

Verwijderd

-KOD-:

Dit is tenminste geloofwaardig nu met echte feiten op tafel, helaas gebeurt er weinig met feiten bij KPN duh :) misschien ben ik een geluksvogel aangezien ik haast nooit problemen heb gehad hoogstens 5 keer en 5 keer niet kunnen internetten heb ik wel "geleerd" van Casema :r Echter snap ik niet dat als het echt zo een ramp bij jou is/was dat je het dan aan blijft houden, dat is hetzelfde als een auto kopen die rijp voor de sloop is, hem dan toch maar kopen omdat je een auto wilt hebben en geen keus hebt (geld is er niet in overvloed). Dat zou ik zelf nooit doen... maar das mijn mening...

Verwijderd

Problemen komen nu nog nauwelijks voor... maar er ging dus wel een KUT jaar aan vooraf... helaas.

Ik moet voor mijn studie en gamen >:) veel online zijn :) naja mag... ;) maar als ik dat met normale crap modem doe duurt alles eeuwen tel rekeingen krijg ik dan van 2000 per 2 maanden das veelst te duur

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Ik, Topic starter, heb dus vanmorgen om 5 voor acht met de kpn gebeld. Die konden me vertellen dat ik na achten nog maar is terug moest bellen. Toen met een vent aan de telefoon gehangen die wel heeeeel graag wilde dat ik hem VPN kon laten zien. VPN dus op mijn andere pc geinstalled. Terug gebeld. Wat gebeurd er: VPN werkt niet (9.45) en mijn mooie PPP verbinding gaat weer als de brandweer.

De technische mensen (de 3e persoon die je aan de lijn krijgt) zijn wel goodguys. Het was 9.43 en die man zei: Je kunt het beste je oude situatie, van ppp, maar terug zetten dan weet je zeker dat je snel verbinding hebt. Mijn vraag daarop: "Waarom hebben jullie niet zelf PPP aangezet... is veel minder werk installeren voor klanten, zeker wanneer je ook het modem z'n DHCP gebruikt", "Was een interne beslissing van KPN... eenmaal besloten niet meer terug te draaien". Ik vinkte op dat moment up aan, in het modem. En zei: IK HEB VERBINDING. "Oh... wat zijn je instellingen nu dan?", "Ik heb een gateway naar 192.168.0.1, en provider z'n dns, dat werkt hier perfect. Computer en modem zitten op de hub." "OK" "Iig bedankt, en een prettige dag".

Zo ging het bij mij dus. Alleen die DNS bull-shit: HOE KOMEN ZE ER BIJ? Als de dns zou plat liggen, dat zou betekenen dat msn het nog gewoon zou moeten doen...
Toch rare luitjes daar.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

wel de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt is dat :)

de comp en modem (tweaked modem) stonden de hele nacht aan en toen ik vanochtend de moni weer aanzette zag ik iets raars wat ik nog nooit gezien heb. een klein windowtje met disconnect, of ik weer wou reconnecten, dus ik "yes" drukke en de ibrowser opstarte... finding site bla bla bla... gvd, geen inet dus. ik dacht dus ook meteen, o o, modem naar de "stout woord" maar alle lampjes branden nog zoals zou moeten... das wel ff kut geweest, kon ik niet me download starten voordat ik naar school ging... ach boeie, eerste keer dat ik echt merkte dat me connex pleite was :)

chello neukt nogal de laatste tijd (enorm slechte ping met alles, downloads traag, etc) hoor ik van veel vrienden en dan is het toch leuk om "even" down te zijn met ADSL om daarna weer fijn verder te racen :) ha, beat that sucky cable loser >:)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• CyberTijn
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ok het is nu bijna 22:00 uur, en MxStream is net als gisteravond weer heel erg KUT!

Kon niet eens normaal een spelletje UT spelen of m'n ping schoot weer omhoog.
Tot voor kort geen problemen gehad met KPN en/of XS4ALL, maar nu begin ik toch wel een beetje pissig te worden. Ik betaal 100 piek in de maand en daarvoor verwacht ik een beetje kwaliteit. en dat is niet de "kwaliteit" die ik nu heb :( :( :( :( :( :(

btw tweakers.net is ook brak, maarja dat is het altijd dus da's geen uitzondering.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 21:57 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ok het is nu bijna 22:00 uur, en MxStream is net als gisteravond weer heel erg KUT!

Kon niet eens normaal een spelletje UT spelen of m'n ping schoot weer omhoog.
Tot voor kort geen problemen gehad met KPN en/of XS4ALL, maar nu begin ik toch wel een beetje pissig te worden. Ik betaal 100 piek in de maand en daarvoor verwacht ik een beetje kwaliteit. en dat is niet de "kwaliteit" die ik nu heb :( :( :( :( :( :(

btw tweakers.net is ook brak, maarja dat is het altijd dus da's geen uitzondering.
Zelfde hier, de hele avond al hoge pings.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:49 schreef blackd het volgende:Raar, ik hoefde helemaal niet te verbinden, ik was nog gewoon connected (Linux server met ADSL basic van XS4ALL)
(uptime 207 uur..)
Ik heb ook geen nieuwe reconnect hoeven maken. De downloads van m'n vriendin waren nog steeds bezig, alhoewel ze 4 uur daarvoor eigenlijk al binnen hadden moeten zijn ;)
PI-Advanced.

Verwijderd

Maarja mensen je kent het motto van KPN
(even voor de duidelijkheid zijn niet mijn uitspraken ik ben namelijk geen }:O

"We ondersteunen geen ping!!!"
"Package loss hebben we niks mee te maken, u kunt toch surfen"
"U kunt toch van FTP van Xs4all de 10mbfile met 25kb/sec downloaden... dan is er toch niks aan de hand"
"We ondersteunen geen online gaming"
"U heeft een firewalle, we ondersteunen geen firewalls"
"U heeft een firewall, deistalleert u die, daar liggen de problemen waarschijnlijk"
"nee u hoeft niet bang te zijn voor HACKs, ze moeten eerst langs 2 servers"

:r wat een opmerkingen... en van de in de afgelopen jaar ongeveer 100 keer bellen met MXtream helpdesk, zei ongeveer 80% van de gasten soms vrouwen de bovenstaande uitspraken...

Blijkt alweer hoe hoog hun niveau is...

Vorige keer wilde 1 of andere mohamed (kon hem slecht verstaan) mij niet helpen, liet me niet uitspreken etc...

Ik hem dus afzeiken vanwege zijn expertise wat er dus niet was.... ik zei ik weet echt wel waar ik het over heb, ik hou me nu al 13 jaar met PC's bezig en studeer IT.... zegt hij "ja ik studeer ook toevallig IT" ikke: MBO niveau zeker |:( Hij pissed >:) LOL Zei hij: "ja maar ik zit wel in mijn laatste jaar...."

De sukkel

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ah het was dus mxstream, ik d8 namelijk dat het aan mijn provider lag.

Verwijderd

Nee 11 van de 10 keer ligt het aan KPN en niet aan je ISP ;)

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Misschien domme vraag, hoe komt het (als kpn alles weer in de oude situatie heeft teruggebracht) dat die pings hoger worden dan hun eigen hoofdgebouw in meters?

Beetje rare vergelijking... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
heb nu al een jaar adsl, en dit was de derde x dat het down was..

Verwijderd

Iemand vandaag nog storingen gehad rond 6.00 net iets eerder denk ik zelf ??? Ik had namelijk weer met mijn ADSL synchronisatie problemen :)

Verwijderd

Toen lag ik te slapen :)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:28 schreef mrjoint het volgende:
ill :Z

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 13:35 schreef Straat het volgende:

[..]

Dat jou PC connected is met je modem wil nog niet zeggen dat je modem ook nog verbinding heeft met iets anders :)
Weet ik, maar ik had wel verwacht dat ik op z'n minst disconnected zou zijn, wat een andere keer (ook in de avond) wel het geval was..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1