goed stuurtje iemand?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hallo :) ben opzoek naar een goed racestuurtje, het word me eerste dus weet niks van die dingen af, iemand ervaring met een goeie? en weten jullie ook nog recente stuurtjes roundups, heb al flink wat gezocht maar kon nie vinde :?

ok bedankt :+

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:21

Greyfox

MSX rulez

Ik heb die rooie van Logitech, wel tevreden over.

MSX 2 rulez more

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33

markvt

Peppi Cola

ik heb een guillemot race leader force feedback, heeft me wat pegels gekost maar ik ben er heel blij mee :)

je zal toch eerst maar eens moeten overwegen of je force feedback wilt of niet (gevoel of zonder gevoel)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28
De Act Labs is echt een heerlijk stuurtje. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• VeldKoe
  • Niet online
* VeldKoe kickt

• sverzijl
  • Laatst online: 22:00
Guillemot (tegenwoordig Thrustmaster, niet te verwarren met Thrust (!) ) Force Feedback stuurtje (die met het Ferrari logo). Werkt echt super, ook onder XP.

• Liggie
  • Laatst online: 09-12-2022
Die nieuwe Logitech MOMO lijkt mij wel wat :9~

• Blauw
  • Laatst online: 19:24

Blauw

De Schreeuw

Ik heb zo'n thrustmaster met Ferrari logo, is wel een leuk stuurtje, behoorlijke pedalen >:)

• kRyPtO
  • Laatst online: 14-06 22:50
ms force feedback ding is wel relaxt ding had eerst die logitech dat gele ding dan maar toen brak zó'n klem af :( :( :(
die ms zit best lekker met vasthouden force feedback vind ik ook wel goed, ben best tevreden over het stuurtje.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 09:47 schreef jeroenblom het volgende:
De Act Labs is echt een heerlijk stuurtje. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.
Ik heb hem zelf ook, maar vind de Microsoft veel beter, maarja das persoonlijk

• uVo494
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Het FF stuurtje van Trust kwam anders niet lang geleden toch als beste uit de bus! Scheelt ook weer wat doekoes :7
weet alleen ff de link niet meer

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 19:03 schreef uVo het volgende:
Het FF stuurtje van Trust kwam anders niet lang geleden toch als beste uit de bus! Scheelt ook weer wat doekoes :7
Ik had gelezen dat dat de Act labs was, in de CT og PCM, weet niet meer, magoed :)

Verwijderd

Ik heb ook de thrustmaster ffb. Prima stuur, alleen met Colin mcRae 2 werkt de ffb niet onder w2k en windows xp. Codemasters legt het verwijt bij Bill!

|:(

Gewoon bij het testen van het stuur onder windows werkt de ffb wel. Kijk dus goed of je software wel werkt met ffb.

• wibblemoo
  • Laatst online: 21:36
ik heb zo'n microsoft stuurtje met pendalen, geen force feedback, maar wel lekker stuurtje, degelijk en zwaar, en veert terug. je kan veel zeggen over microsoft maar stuurtje maken kunnen ze wel

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:52
Op dinsdag 06 november 2001 18:54 schreef Liggie het volgende:
Die nieuwe Logitech MOMO lijkt mij wel wat :9~
Ja, mij ook.. Alleen die prijs he... :( (FL 525,-)

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/460146.gif
MOMO Force levert ware professionele kwaliteit met kenmerken zoals een authentiek, door MOMO ontworpen wiel met handgemaakt leer, stalen versnellingsregelaars, precisiekogellagers en aluminium gas- en rempedalen. Met zes programmeerbare knoppen op een aluminiummiddenplaat, 270 graden wielrotatie en een metalen bodemplaat ervaart u hetzelfde als een professionele autocoureur. MOMO, beroemd om uitstekend ontwerp op het gebied van autorace-accessoires, combineert haar bekende uiterlijk en gevoel met Logitechs reputatie voor hoogwaardige producten. Combineer dit met de kracht van forcefeedback, en u ondergaat de meest realistische, hoogwaardige race-ervaring op de pc. USB-verbinding (alleen pc). 2 jaar garantie.
Ik heb zelf trouwens het oude Logitech Force Feedback stuur. Super ding!

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Liggie
  • Laatst online: 09-12-2022
Die is iid minder :(
Daarom heb ik hem ook niet :+

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:58 schreef Jozzz het volgende:
Ik heb zo'n thrustmaster met Ferrari logo, is wel een leuk stuurtje, behoorlijke pedalen >:)
Inderdaad, lekker stuurtje. Vind alleen dat het rubber van het stuur zelf makkelijk slijt

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44

-ET-

Phone Home

Ik heb zelf een Formule Force (zo'n rooie) van Logitech en die vond ik persoonlijk lekkerder dan die Force Feedback van Microsoft. Maar ja das mijn mening. Het schijnt dat dat Ferrari (altijd goed) stuurtje ook prima functioneerd. Ik zou zowieso gaan voor een stuurtje met "lepeltjes" er achter want die zijn een stuk steviger dan een pookje :)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
:+Misschien kan je hier wat mee:+

Enne, ik heb een Guillemot Ferrari Force Feedback Racing Wheel (zo heet dat ding nu eenmal kan ik ook nix aan doen), en die bevalt mij zeer zekers!

edit:

Smiley's werken niet in een url...

• VeldKoe
  • Niet online
thx voor alle reacties :) en bedankt voor die link had ik inderdaad wat aan :7 maar nou zit ik te twijfelen tussen de standaard logitech force feedback (dus niet de GP, 'hoor' slechte dingen daarover) en de guillemot/thrustmaster ferrari force feedback.. hmmmmmm

• sverzijl
  • Laatst online: 22:00
Op dinsdag 06 november 2001 19:48 schreef AWe het volgende:
Ik heb ook de thrustmaster ffb. Prima stuur, alleen met Colin mcRae 2 werkt de ffb niet onder w2k en windows xp. Codemasters legt het verwijt bij Bill!

|:(

Gewoon bij het testen van het stuur onder windows werkt de ffb wel. Kijk dus goed of je software wel werkt met ffb.
Werkt wel met Colin McRae 2.0 hoor (onder XP). Je hebt de 1.02 (?) patch nodig voor Colin. Dan doet ie het gewoon.

• Redheinz
  • Laatst online: 12-08 14:59
Guillemot Ferrari Force Feedback Racing Wheel heb ik ook. Qua rijden perfect. Maar de schakel-wippertjes achter het stuurtje waren wel vrij vlot aan gort. Dat is dus iets minder.....

Zin.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:50
Op dinsdag 06 november 2001 19:03 schreef uVo het volgende:
Hijs een van de duurdere hoor. En ik heb hem. En hij bevalt goed. Zeer goede FF. Alleen doen een paar knoppies het niet meer, maar ik heb garantie, dus moet ff terug....

• VeldKoe
  • Niet online
hmmmmmm.. weet nog steeds nie welke ik ga neme ;(
zoveel verschillende meningen :?

Verwijderd

als je echt wat wilt moet je de Act-Labs nemen.. je kunt hem orderen bij www.psxshop.nl

maar hij is wel erg duur :(

• VeldKoe
  • Niet online
mja.. jammer dat ze allemaal zo ongelooflijk prijzig zijn.. |:( die act labs neem ik in ieder geval nie.. ik ben hevig opzoek naar de standaard Logitech Wingman Formule Force (dus niet logitech wingman formula force gp, blijkt niet goed te zijn) want daar kome meest positieve berichten vandaan.. kan em alleen niet vinden via tweakers.net prijsindex.. is het misschien degene die is genaamd 'Logitech Wingman Stuur'?
Pagina: 1