cuteftp geeft een upload aan van 30 tot 40 kb
ws-ftp ook en heb een internet test gedaan die geeft 36 kb per sec aan
ik weet niet maar normaal is het maar 16 kb nu niet als ze het maar zo laten
Verwijderd
neej maar ff zonder gein tis wel heel onmogelijk dit
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Dat vergemakkelijkt de vergelijking wel denk ik...
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd
Als ik iets up geeft ie wel eerst 500 KB/sec op of zo, maar dat is omdat bij mij eerst wat in RAM gebufferd wordt. En als een upload compleet is dan staat ie een tijd op 0 .. maar in werkelijkheid is ie dan verder aan het zenden nog. Want in werkelijkheid komt ie niet boven die 16 KB/sec uit.
Verwijderd
:Z:7
Verwijderd
Dat FUCKUPC heeft vroeger ooit eens gewerkt voor zover ik weet, maar tegenwoordig zeker NIETOp dinsdag 06 november 2001 19:24 schreef PowerGOT het volgende:
.... dit deed ik met een proggie genaamd.....FUCKUPC.exe, ondersteund door @Home, toepasselijke naam trouwens he ?
Verwijderd
In ieder geval ze hebben dit programma (fuckupc.exe) eerst ondersteunt en je kon er je upload speed mee uncappen, maar nu word het niet meer ondersteunt.Op dinsdag 06 november 2001 19:32 schreef HlpDsK het volgende:
Onzin. @home capped niet op de modem maar regelt het centraal.
InderdaadOp dinsdag 06 november 2001 19:32 schreef HlpDsK het volgende:
Onzin. @home capped niet op de modem maar regelt het centraal.
klopt, en dat was ook in de tijd dat UPC nog andere modems gebruikte.Op dinsdag 06 november 2001 19:34 schreef PowerGOT het volgende:
[..]
In ieder geval ze hebben dit programma (fuckupc.exe) eerst ondersteunt en je kon er je upload speed mee uncappen, maar nu word het niet meer ondersteunt.
de COM modems zijn NIET te unlocken !
door ze te flashen
maar zodra ze zich aanmelden op t @home netwerk worden ze opnieuw geflashed en ben je dat dus weer kwijt en zit je weer op gecapped.
zo zat t dacht ik
dat is idd een fabeltje wat hier ronddwaalt...Op dinsdag 06 november 2001 19:44 schreef m-m het volgende:
jawel dat zijn ze wel
door ze te flashen
maar zodra ze zich aanmelden op t @home netwerk worden ze opnieuw geflashed en ben je dat dus weer kwijt en zit je weer op gecapped.
zo zat t dacht ik.
echter, ik zou er maar op rekenen dat het NIET zo is...
Das niet echt een fabeltjeOp dinsdag 06 november 2001 19:46 schreef Cutebritney het volgende:
dat is idd een fabeltje wat hier ronddwaalt...
echter, ik zou er maar op rekenen dat het NIET zo is...
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
8 bit = 1 byte
40Kbit/8 = 5 Kbyte/sec....
Sorry voor het verpesten van je dag
Sinds wanneer geeft programma als cute ftp een snelheid in kbits weerOp dinsdag 06 november 2001 21:02 schreef speedysplaza het volgende:
HAHA 40Kb/Sec = 40 KiloBIT per seconde.
8 bit = 1 byte
40Kbit/8 = 5 Kbyte/sec....
Sorry voor het verpesten van je dag
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Dat is toch gewoon in te stellen denk ik?Op dinsdag 06 november 2001 21:26 schreef Famoso het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft programma als cute ftp een snelheid in kbits weer
Jawel, maar hij staat er niet automatisch op.Op dinsdag 06 november 2001 21:32 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon in te stellen denk ik?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
I'm not as think as you stoned I am
wat the fuck is @home aan het doen...
Zie ook:Op woensdag 07 november 2001 00:47 schreef hans_20 het volgende:
ik had een upload van 40 kbytes per seconde duizen procent zeker nu heb ik namelijk weet standaard 16 en niet hoger
wat the fuck is @home aan het doen...
http://start.home.nl/abonnee/info/meldingen/
Was blijkbaar foutje in windows, want ik ging dus uploaden met 100KB/s, maakt niet uit welke programma overigens een file van bijv 300KB.
Dus klaar na 3 sec. Maar ik kon wel een minuut wachten erna, toen alles dus al lang op 100% stond.
In WinXP geen last meer van...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
storingpagina van @homeOp woensdag 07 november 2001 02:00 schreef valkenier het volgende:
wat staat er dan bij die link, want ik mag er niet in. Maar ik verhuis over 2 maandjes wel naar @home gebied.
alleen met een @home IP te benaderen..(denk ik)