Toon posts:

MSI K7T Turbo of AbitKT7a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze allebei nu, allebei goede bordjes..(ivm met een gemolde abit heb ik toen een MSI gekocht, omdat ik d8 toch geen garantie te hebben, maar abit vond van wel :))
De msi vind ik iets stabieler..en de abit iets meer OC-features.. Welke zou ik houden??
Welke is het snelst qua totaal?

Wie zou welk bordje houden?

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
MSI iets stabieler? Vreemd, meestal is Abit stabieler maar goed. Ik zou voor de Abit gaan..

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Mout je ff kijken welk van je mobotjes de XP ondersteunt.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Tadango
XP ondersteunen ze bijden dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
de MSI zowiezo..
de Abit vanaf V1.3, maar kan niet zien of het Versie 1.3 is.. Staat in ieder geval niet duidelijk op het isaslot (dar staat normaal het versienummer)..Hij is wel net nieuw, maar weet natuurlijk niet hoe lang Funprice in Groningen die KT7a's heeft liggen..

Ik wil inderdaad binnenkort wel een Xp halen..dus leek me wel handig als mijn mobo het zou ondersteunen!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ik zou persoonlijk voor de Abit gaan, maar das omdat ik persoonlijk vind dat MSI niet stabieler is dan Abit. (uit ervaring)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
voor mij staat stabiliteit bovenaan, dus zou idd het stabielste moederbord nemen...
als jij zegt dat je msi stabieler is dan die dus...

heb zelf geen ervaring met abit, weet alleen dat mijn msi ook superstabiel is, reboot eigenlijk alleen bij een driver verandering ofzo... (langste uptime staat nu op 3,5 week)

maar kan je met die abit nou verder overclocken dan?

• Tadango
Laat ik het zo zeggen, beiden zijn 100% stabiel op standaar snelheden. Ga je overklokken dan neem je abit.

Verwijderd

Ik zou Abit nemen, die werkt net ff wat lekkerder op hogere bussnelheden.

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

alleen er is 80% kans op dat er geen XP op die Abit kan (rev 1.3 is erg schaars :'(
net een nieuwe abit binnen is een rev 1.1
dus ergens anders een MSI gekocht en de abit gaat weer retour :D

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Pagina: 1