Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
NeeOp dinsdag 06 november 2001 01:30 schreef nelske het volgende:
Wel eens gehoord van meerdere mensen die in hetzelfde huis leven![]()
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Vertel eensOp dinsdag 06 november 2001 01:40 schreef BaSSzje het volgende:
[..]
maar toch
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
wat hij bedoelt is denk ik:
Mensen die samen een pc delen loggen denk ik toch in via "inloggen/uitloggen" bij die kleine knoppies bovenaan.
Die mensen weten dat.
De zogenaamde "nog-niet-zo-lang-geregistreerde-en/of-niet-op-de-hoogte-zijnde-van-de-FAQ-mensen-en/of-evil-usertjes" (aka n00bs) worden er zo wel erg op gewezen dat je zo een ander accountje kan aanmaken, en daarop in te loggen.
op zich zit daar wel wat in.... of het momenteel de prioriteit heeft, tja, denk het niet.
Maar het staat altijd leuk op de ToDoAlsJeTijdOverHebt lijst
Mensen die samen een pc delen loggen denk ik toch in via "inloggen/uitloggen" bij die kleine knoppies bovenaan.
Die mensen weten dat.
De zogenaamde "nog-niet-zo-lang-geregistreerde-en/of-niet-op-de-hoogte-zijnde-van-de-FAQ-mensen-en/of-evil-usertjes" (aka n00bs) worden er zo wel erg op gewezen dat je zo een ander accountje kan aanmaken, en daarop in te loggen.
op zich zit daar wel wat in.... of het momenteel de prioriteit heeft, tja, denk het niet.
als ik bijvoorbeeld bij een vriend langsben een wil heel even een reactie posten kan ik tenminste zonder veel geklooi onder mijn naam postenOp dinsdag 06 november 2001 01:29 schreef BaSSzje het volgende:
Sorry voor de vage titel.
Uhm ik zit me toch af te vragen . Al die maatregelen om kloontjes tegen te gaan . Registreren op je echte ( niet gratis ) mail adres etc etc etc .
En toch staat er overal bovendien aan :
klik hier om onder een ander account te posten.
Wat is daar dan de reden van![]()
Lijkt me toch niet echt een ontmoediging?
( zat me zomaar af te vragen )
Het idee nu is dat nog eens extra wordt benadrukt onder welke user je ingelogd bent, als een ander hier achter de computer kruipt (wat hier niet het geval is, maar ergens anders misschien wel) wordt hij/zij er voor het posten nog extra op geattendeerd dat de computer is ingelogd onder een bepaalde username, al dan niet zijn eigen.Op dinsdag 06 november 2001 06:18 schreef lester het volgende:
wat hij bedoelt is denk ik:
Die mensen weten dat.
Mwoah, dat is dus niet het geval, wat dat betreft blijft het knopje "register" ook gewoon zichtbaar als je ingelogd bent, dat is in feite veel uitdagender dan.De zogenaamde "nog-niet-zo-lang-geregistreerde-en/of-niet-op-de-hoogte-zijnde-van-de-FAQ-mensen-en/of-evil-usertjes" (aka n00bs) worden er zo wel erg op gewezen dat je zo een ander accountje kan aanmaken, en daarop in te loggen.
Ik weet niet in hoeverre dit soort dingen in topix aangepast moeten worden, of via HTML templates aangepast kunnen worden, maar lijkt me iig. een typisch gevalletje met hele lage prioriteitop zich zit daar wel wat in.... of het momenteel de prioriteit heeft, tja, denk het niet.
Ik heb je vage topictitel even aangepast
Pagina: 1