Toon posts:

Text Size in iedere browser op medium ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site wat uit nogal een aantal tabellen bestaat, in textsize medium ziet alles er leuk uit, maar zodra iemand zijn textsize in zijn browser anders heeft ingesteld word het een rommeltje. Wat ik nu nodig heb is een scriptje dat er voor zorgt dat de text size in een browser standaard op Medium wordt gezet en ook niet veranderd kan worden. Ik heb al lopen zoeken maar kon niets vinden. Waar ik wel achter kwam was dat Gamers.nl dat script ook gebruikt. Probeer daar je text size maar eens te veranderen.

Heeft iemand dit scriptje voor me ?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ja dat heb ik,

het is een aloud geheim van het internationaal genootschap van webmagiers dat bij de in-crowd bekend staat als

..trommel, trommel ..

CSS

(sorry, beetje melige post, licht aan tijdstip, maar je vraag is ook nogal standaard, leer meer over CSS op http://www.w3schools.com/ )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Aha CSS, leuk antwoord :)

Maar zet je in je css bestand dan gewoon wat het aantal pixels moet zijn van dat bepaalde font. of is er een speciaal css regeltje dat ervoor zorgt dat die pixels altijd gelijk blijven hoe dan ook ? Of doet css dat dus automatisch ?

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 06 november 2001 01:08 schreef RM-rf het volgende:
het is een aloud geheim van het internationaal genootschap van webmagiers...
ssssssstttttttttttt....nu weten ze van het bestaan af!! we zijn verloren... ;(

"You're only as good, as what you did last week."

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 06 november 2001 01:30 schreef oh,when? het volgende:
ssssssstttttttttttt....nu weten ze van het bestaan af!! we zijn verloren... ;(
Ja shit man.. :(
* Pelle vreest voor z'n baan nu aan iedereen het geheim van CSS openbaar is gemaakt