Toon posts:

Pioneer 106s ontploft?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zal even uitleggen wat er precies gebeurde.
Ik zat net ff lekker ra2 online te spelen, totdat ik een groot geratel uit mijn dvd speler hoor komen en ineens een hele grote knal. Toen deed mijn dvd speler het niet meer.
Ik haal hem uit de pc, en ik schud er zachtjes mee. Het was net of je een zak met alleen maar kiezelstenen liep te schudden. Alles lag er los in. Het betreft een pioneer 106s, niet regiovrij, en hij zit op een asus a7v133.

Meer mensen met die probleem geweest?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04 13:51

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

bedoel je dat de cd in stukjes lag of dat alle onderdelen los zaten. Het eerste schijnt wel vaker voor te komen. Het 2e heb ik nog nooit gehoord

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik nog niet na gekeken, ik durf hem niet zo goed open te schroeven, bangdat mijn garantie vervalt. Het is net 40 min geleden gebeurd.

hmm dat eerst komt dus vaker voor... zal ik toch maar eens voorzichtig kijken. als het de cd is kan ik hem misschien zelf nog wel fixen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nua llemaal stukken cd liggen :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:45
Ik zou met kapotte cd en al naar de winkel gaan.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 16:08

BaRF

bijna kerst

dat komt idd nog wel eens voor! Wij hadden hier ook een keer iets leuks met een cd-speler... We waren een game aan het spelen, en ineens was het of de cd op turbo speed ging draaien, dus we dachten 'hey laten we er eens mee stoppen :)' en ik drukte op de 'eject' knop, en toen schoot die stomme schijf er met een ROTGANG uit, en bleef serieus recht in de kast staan... slik, je zal er maar voor zitten... :7

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

en vriend van mij had het met de 52x speed van Aopen

ze zaten The fast and the Furious te kijken todat die auto via de CD speler eruit wou :)

Verwijderd

topictitel aangepast:
"dvd speler ontploft?" >> "Pioneer 106s ontploft?"
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.