Fibre optic APC connectoren

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:00
JE hebt een aantal verschillende afwerkingen van fibre optic connectoren.
De beste op dit moment zou de angle polished connector zijn. Deze is in een hoek van 8° geslepen en heeft hierdoor een groter raakvlak wat resulteerd in minder verlies.
Maar weet er iemand wat voor resultaat zo'n APC geeft als de aansluitende fibre bijvoorbeeld physical contact (PC) of Ultra Physical contact (UPC) is? Meer verlies? Toch nog minder verlies?

• witchdoc
niemand?

Verwijderd

Misschien kunnen ze je bij BlackBox verder helpen? Die hebben daar echt super- de superveel in. Zoek ff op google voor adressen.

Verwijderd

verlies is er natuurlijk in de from van meer ruis.
de verbings stekkers apc/pc zijn voorzien van een lens van bv 10Db waardoor de lichtinval verzwakt word in de overgang.
anders blaas je te veel licht in je PC connector.

BlackBox is goed om te kijken
ik heb hier wat tekeningen ligen met uitleg.
kijk daarvoor op www.wg.com

• witchdoc
Beetje laat misschien maar 'k weet het nog steeds niet dus bare with me :)
Op donderdag 08 november 2001 01:18 schreef wijnolst het volgende:
Misschien kunnen ze je bij BlackBox verder helpen? Die hebben daar echt super- de superveel in. Zoek ff op google voor adressen.
Hehe, vast niet.. aangezien ik deel uit maak van de customer support bij Blackbox.be :) (wel aan't bijleren trouwens hoor)
Op donderdag 08 november 2001 01:22 schreef Mr.Baze het volgende:
verlies is er natuurlijk in de from van meer ruis.
de verbings stekkers apc/pc zijn voorzien van een lens van bv 10Db waardoor de lichtinval verzwakt word in de overgang.
anders blaas je te veel licht in je PC connector.
Voorzien van lens om de lichtinval te verzwakken?! Da's toch onlogisch? Waarom zou je dan betere connector ontwikkelen.. de vorige liet toch minder licht door?

• spifff
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05-2025

spifff

Minus one f

Vraag het anders ook ff na bij AMP, ze maken zulk soort connectoren.

-yup-

Pagina: 1