"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Lijkt me meer een kwestie van iedere keer de topicstarter er ff op aanspreken ( en hopen dat het ooit goedkomt
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
En ja, onduidelijke topictitels lijken steeds vaker voor te komen, maar dat is denk ik meer psychologisch dan dat het eerst zo was. Als het je irriteert gaat het opvallen en zie je het steeds meer. Dan zeg je al snel dat het steeds erger wordt
Niet dat ik het probleem niet onderken hoor, maar: Mensen riepen in de jaren '50 ook al "hoe moet het nou verder met deze jeugd"
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Gewoon blijven doen hoor IMOOp dinsdag 06 november 2001 00:40 schreef jelmervos het volgende:
Het valt me op dat de laatste tijd er erg veel onduidelijke topic titels worden gekozen. Soms post ik ze nog wel es in SU, maar dat begint onbegonnen werk te lijken.
[edit]
Ik ben zo vrij geweest deze topics even in SU te melden.
[/edit]
Je bent zeker niet de enige met dat gevoel, het is zo nu en dan ook in het crewforum wel eens een issue, en bovendien zie ik hier en daar wel eens mensen met "front duidelijke topictitels" in hun signature rondlopen.Nou weet ik niet direct een goede oplossing, maar ben ik nou de enige met die gevoel? Ik vind namelijk dat je in zo'n titel goed moet beschrijven waar je topic over gaat. Dan hebben andere mensen er ook nog es wat aan als ze willen zoeken hier op GoT (wat veel gebeurt)
Zelf pas ik de titels als ik ze tegenkom wel aan, maar zoals JvS zelf al aangeeft: de ene dag ben je fanatieker met modden dan de andere dag, en soms heb je gewoon ook minder tijd dan andere dagen. Dan zijn dit de modacties die helaas minder prioriteit krijgen (en nodig hebben) denk ik...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Inderdaad, maar we blijven volhouden hoorOp dinsdag 06 november 2001 09:42 schreef LuNaTiC het volgende:
* LuNaTiC ergert zich eraan. Zo moeilijk is het helemaal niet om duidelijk te beschrijven waar je probleem over gaat. Alleen is het moeilijk om dat aan iedereen op het forum ook over te brengen.
Verwijderd
[topic=305287/1/50]
Het is voor sommige ook een sport om te zorgen dat mensen op de titel klikken.
KLIK HIER!!! is nog niet voorgekomen gelukkig, als die komt knal ik die direct op slot, dat weet ik wel.
De ergste topictitel die ik gehad heb is alleen 1 vraagteken
Ik probeer de titels zoveel mogelijk aan te passen, het is belangrijk dat je een duidelijke titel hebt : je topic krijgt eerder hulp en het is later met de search voor andere mensen goed terug te vinden. En zoveel werk is het nou ook weer niet om een goede topictitel te bedenken.
Sommige mensen snappen schijnbaar gewoon niet dat een topictitel als "Help, stuk" niet echt duidelijk omschrijft wat het probleem is.
Of het is zo, dat sommige mensen denken dat iedereen toch wel alles leest, dus dat een duidelijke topictitel niet zo belangrijk is.
Aannames zijn fataal.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Als er een topic 'Hulp nodig' heet (ik noem maar wat extreems, maar helaas gebeurt dit in werkelijkheid ook nog welles), en het gaat over iets wat ik niet ken, heb ik wel een beetje voor niks lopen klikken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
als de search het deed zou ik je de thread laten zien
maar er is niet echt een oplossing voor
[topic=183115/1/25]
[topic=182520]
zie bovenstaande 2 topics
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Misschien is het een idee om een aantal users alleen de mogelijkheid te geven topic titels te veranderen, zodat het een beetje netjes blijft hier.
Want wat ik nu zie is dat als ik zo'n topic meldt in SU dan hij perfect wordt veranderd, maar doe ik dit niet (en iemand anders ook niet) dan zakt hij de diepte in, en blijft het een onduidelijke topic titel (voor de search e.d.).
Weer 1: [topic=311259]
[topic=134813]
eigenlijk keek ik dr enkel in omdat de topictitel natuurlijk compleet nietszeggend is, en met deze draad in mn achterhoofd.
mn verbazing is redelijk groot dat er een interessant topic onder zit, waarin vele mensen serieus ingaan en zich niet laden afleiden door offtopic gezwets over 'verkeerde topictitels'
natuurlijk zijn duidelijke titels beter, echter misschien is het ook wel zo dat er momenteel veel mensen zich makkelijk laten verleiden om opmerkingen te maken daarover, met het risico van ot en mogelijke flames.
wat mij betreft mag een sterker anti-onduidelijke-topictitels-beleid ook gepaard gaan door harde maatregelen tegen mensen die het nodig vinden dat met nutteloze posts in de draad te melden zonder ontopic te blijven en vergeten dit in SU te melden.
ik heb namelijk een beetje cliche-gevoel dat zulke leuke threads als de vorgaande momenteel steeds moeilijker worden doordat mensen zich te makkelijk laten verleiden door commentaar en zijdelingse opmerkingen
[en dan zelf even offtopic gaan..]
staat er soms weer eens een baantje van een mod op de tocht, aangezien we in LA opeens weer zoveel blijken aantreffen van goedwillende en medelevende verantwoordelijke posters die het goed voor hebben met ons lieve forum ?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik vind het ook vervelend om een topic genaamd "Windows 2000" te zien, om er vervolgens achter te komen dat het probleem gaat over iets waar jij de topicstarter niet mee kunt helpen..
Weet iedereen gelijk genoeg en is het voor de search ook beter