€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Hmm ik heb er ook nog zo één liggen, is dit geen aansluiting voor de Matrox Rainbow serie voor mpeg2 ?
Dacht ik...
Dacht ik...
Verwijderd
hmmm volgens mij ken ik die kaart.
ik heb hem gisteren toevallig aan volledig vreemd persoon meegegeven die nog een klein beetje hoop in deze kaart zag
ik heb hem gisteren toevallig aan volledig vreemd persoon meegegeven die nog een klein beetje hoop in deze kaart zag
Verwijderd
Het is een Media XL connector...
Meer info op http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/mill/milleng.pdf
blz 30
Ik heb 2 van die kaarten, maar ik ga maar eens kijken wat ik hiermee kan
Ik zie nl. oa. Composite out en 2x in!!
Meer info op http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/mill/milleng.pdf
blz 30
Ik heb 2 van die kaarten, maar ik ga maar eens kijken wat ik hiermee kan
Ik zie nl. oa. Composite out en 2x in!!
Even een oude
uit de sloot halen.
Ik heb dus diezelfde kaart met die Media XL connector. Maar ik heb ook nog eens een LCD scherm met diezelfde aansluiting. Zou het kunnen zijn dat ik dat oude LCD scherm kan aansluiten op mijn Matrox kaart?
En zo ja, waar zou ik die kabel kunnen kopen, of wie heeft deze kabel ergens liggen? Want hij stond niet in de pricewatch.
Ik heb dus diezelfde kaart met die Media XL connector. Maar ik heb ook nog eens een LCD scherm met diezelfde aansluiting. Zou het kunnen zijn dat ik dat oude LCD scherm kan aansluiten op mijn Matrox kaart?
En zo ja, waar zou ik die kabel kunnen kopen, of wie heeft deze kabel ergens liggen? Want hij stond niet in de pricewatch.
als de aansluitingen hetzelfde zijn
ff kijken wat de pin layout is, kun je allicht wel ergens vinden
en zelf een kabeltje knutselen
ff kijken wat de pin layout is, kun je allicht wel ergens vinden
en zelf een kabeltje knutselen
FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark
ik heb nog wel de kabel uit deze draad liggen: onbekende matrox-kabel
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ik denk dat je dat gewoonweg kunt vergeten!Sletje schreef op 20 september 2002 @ 09:58:
Even een oudeuit de sloot halen.
Die connector is speciaal voor viedo-bewerking. Als je die pdf bekijkt die eerder gepost is, dan zien je 2 x line ingangen, 2 x composiet ingangen... 1 maal composiet out, eenmaal line in... Het lijkt mij heel sterk dat je LCD dat ondersteunt
Het is dezelfde aansluiting, en ik kan het uiteraard gewoon proberen.
En Spice, kan ik die niet kopen/hebben/ruilen met je? Als je interesse heb mail me dan naar lambertje@punkass.com. Ik heb nog een hoop ruilwaar liggen.
En Spice, kan ik die niet kopen/hebben/ruilen met je? Als je interesse heb mail me dan naar lambertje@punkass.com. Ik heb nog een hoop ruilwaar liggen.
Topicstarter, weet je heeeeel zeker dat het een Milennium is? het kan namelijk ook een Millenium2 zijn.
dat kan je zien aan de chip waarop staat "Powerd by MGA 64bit graphics"
als het serienummer daarvan "MGA-2064... enzenz" is is het en Millennium1
als het serienummer is "MGA-2164... enzenz" is het een Millennium2.
iemand die ik ken had de kaart eerst ook verkeerd geidentificeerd omdat de Milennium1 en 2 zo vreselijk veel op elkaar lijken.
dat kan je zien aan de chip waarop staat "Powerd by MGA 64bit graphics"
als het serienummer daarvan "MGA-2064... enzenz" is is het en Millennium1
als het serienummer is "MGA-2164... enzenz" is het een Millennium2.
iemand die ik ken had de kaart eerst ook verkeerd geidentificeerd omdat de Milennium1 en 2 zo vreselijk veel op elkaar lijken.
Verwijderd
Het is geen Millennium II die heeft een tweede connector met 15 pinnen!!!
*grinz* ik kan t weten... heb dr hier een zooitje liggen
*grinz* ik kan t weten... heb dr hier een zooitje liggen
wat is eigenlijk het grote verschil tussen een Mil1 en een Mil2? (behalve het nummer op de chip en die 15 pins connector)
Op de connector kan je een Matrox Rainbow runner aansluiten, een kastje om video mee te bewerken... Ben alleen bang dat je die niet meer zo makkelijk vindt (net als de WRAM geheugenuitbreidingen). Ik heb ook nog een Millennium 2 en heb er ook eens naar gezocht, maar die dingen zijn bijna nergens te krijgen, en als je ze kan krijgen dan zijn ze vaak nog best duur.
Hier staat een productomschrijving van de RR studio.
Hier staat een productomschrijving van de RR studio.
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1